در فرودگاه مانع خروج استراماچونی به مقصد رم شدند

یک روزنامه ورزشی معتبر چاپ ایتالیا نوشت استراماچونی بعد از تساوی جنجالی با فولاد به همراه دستیارش قصد ترک ایران و سفر به کشورش را داشت که در فرودگاه جلویش گرفته شد.

در فرودگاه مانع خروج استراماچونی به مقصد رم شدند

روزنامه گازتادلواسپورت گزارش کرد بعد از تساوی یک بر یک استقلال مقابل فولاد در لیگ برتر ایران،‌آندره‌آ استراماچونی می‌خواست به ایتالیا سفر کند اما در فرودگاه جلوی وی گرفته شد که سوار هواپیما شود، چرا که ویزایش توریستی بوده است.

براساس این گزارش استراماچونی می خواست به همسر و دو فرزندش ملحق شود. او می خواست پنج‌شنبه شب از طریق پرواز تهران، دوحه، رم برای چند روزی خانواده‌اش را درایتالیا ببیند.اما توسط پلیس فرودگاه به خاطر تمام شدن ویزای توریستی‌اش اجازه خروج نگرفت.

این نشریه نوشت به این ترتیب اتفاقی نادر برای کسی که از 80 روز قبل در ایران کار می‌کند، رخ داد که اکنون حسی مثل یک زندانی را دارد.

در ادامه این گزارش، گازتا اطلاعاتی در مورد نحوه وصل شدن استراماچونی به استقلال در اوایل تابستان سال از طریق علی خطیر رخ داد، اما حدود یک ماه قبل خطیر به خاطر اختلاف در هیات رئیسه و رئیس باشگاه، از مقامش در استقلال کناره‌گیری کرد. از این جا بعد بود که خواب و خیالات آغاز شد.

گازتا افزود پیش از شروع فصل چندین مرتبه تیم در محل کمپ خود حضور یافت که نتوانست تمرین کند.با آمدن شیخ دیاباته توسط خطیر، همه چیز تغییر کرد. میلیچ، مدافع چپ سابق ناپولی و فیورنتینا در فرودگاه بعد از 8 ساععت به خاطر نداشتن ویزا دیپورت و به دبی فرستاده شد.

بعد هم کنفرانس خبری جنجالی هفته قبل او که آدم را به یاد مصاحبه تراپاتونی و مالسانی می انداخت، پیش آمد.وی معترض بود که مترجمش را در اختیار نداشته است.او عنوان کرد فدراسیون به وی چنین اجازه ای نداده و مدیریت استقلال نیز در این زمینه سکوت کرد.

این نشریه از ماجرای که بعد از بازی فولاد برایش در فوردگاه پیش آمد، به عنوان ماجرای دیگر یادکرد.

به همین خاطر نوشته همراه با سباستین لتو، دستیارش در فرودگاه حضور یافت که به ایتالیا بازگردد.اما در فرودگاه به خاطر ماجرای ویزای توریستی جلوی خروجش گرفته شد.

گفتنی است  رفتار سرمربی تیم استقلال در هفته های اخیر به شکلی بوده که ظاهرا استراماچونی تصمیم ندارد در جمع آبی‌پوشان باقی بماند اما خسارت ناشی از فسخ قرارداد یک‌طرفه برای این مربی ایتالیایی بسیار سنگین است و گویا وی علاقه ای به تقبل چنین زیانی ندارد و در مقابل وی علاقه ای هم به شفاف سازی در این زمینه نشان نمی دهد و غیبت هایش در نشست های خبری به نوعی این ادعا را ثابت می‌کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها