پرسپولیسی‌ها پولدار می‌شوند

اعضای تیم پرسپولیس تهران تا چند روز دیگر درصدی از مطالبات شان را دریافت خواهند کرد.

پرسپولیسی‌ها پولدار می‌شوند

درحالی ۲ هفته از لیگ نوزدهم فوتبال ایران گذشته که پرسپولیس با کسب ۳ امتیاز از ۲ بازی وضعیت به نسبت خوبی دارد و با هدایت گابریل کالدرون آرژانتینی باید در چارچوب هفته سوم به مصاف صنعت نفت آبادان برود.

پرسپولیسی‌ها که این روز‌ها مشکلات مالی زیادی دارند، درصدد هستند تا با طلبکاران گذشته خود به توافق برسند و مجوز حرفه‌ای را برای حضور در آسیا کسب کنند و این موضوع سبب شده تا بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس تاکنون هیچ دریافتی از باشگاه شان نداشته باشند که می‌تواند تاحدودی خطرناک باشد.

البته قرار است تا چند روز مدیران باشگاه پرسپولیس به اعضای تیم پرداختی داشته باشند تا آن‌ها با روحیه بالا به مصاف نفت آبادان و استقلال تهران بروند. در کنار تیم بزرگسالان، تیم‌های پایه باشگاه نیز مطالباتی دارند که انصاری فرد و همکارانش درصدد هستند تا با دریافت پول از حامی مالی، به بازیکنان پرداختی داشته باشند.

همچنین کارمندان باشگاه پرسپولیس نیز معوقاتی دارند که انصاری فرد به آن‌ها قول داده تا مشکلات برطرف شود. پرسپولیس درحالی در لیگ نوزدهم حاضر است که در ۳ سال گذشته همواره به قهرمانی در لیگ برتر ایران رسیده و امیدوار است با کالدرون برای چهارمین بار بر بام فوتبال ایران بایستد، اما مشکلات مالی زیادی دارند که می‌تواند خطرناک باشد.

تقابل سرخپوشان با صنعت نفت آبادان، دوشنبه هفته آینده ۲۵ شهریور برگزار می‌شود و دربی پایتخت و تقابل با استقلال ۳۱ شهریور است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها