تشریح شرایط تراکتور در لیگ نوزدهم

مربی پیشین تراکتور با تاکید بر اینکه برخی حاشیه‌ها و حاشیه‌سازان اجازه نداد این تیم فصل گذشته قهرمان لیگ شود، گفت: تراکتور امسال هم همراه با دو سه تیم دیگر مدعی قهرمانی است.

تشریح شرایط تراکتور در لیگ نوزدهم

کاظم محمودی در مورد وضعیت تیم تراکتور با حضور مصطفی دنیزلی گفت: دنیزلی علیرغم این که چند سال از فوتبال ایران دور بود، اما باز هم شناخت نسبتا خوبی دارد و به دلیل طولانی شدن پیش فصل، فرصت خوبی برای آماده کردن این تیم داشت.

وی افزود: تنها مشکلی که برای تراکتور در پیش فصل وجود داشت، تعداد کم دیدارهای تدارکاتی بود. ۳ بازی تدارکاتی برای سرخ پوشان کم بود و همین باعث شد تا مقابل نفت مسجد سلیمان یکسری ناهماهنگی‌هایی دیده شود.

مربی پیشین سرخ پوشان اضافه کرد: این ناهماهنگی‌ها در هفته دوم و مقابل پرسپولیس هم به چشم آمد اما از آنجایی که تیم بهترین استفاده را از فرصتها کرد، توانست ۳ امتیاز این بازی را بگیرد. 

محمودی در ادامه بیان داشت: تراکتور یکی از پر مهره ترین تیم‌های لیگ است و دست دنیزلی کاملا باز است. او یک تیم خوب داخل زمین دارد و یک تیم خوب هم روی نیمکت دارد. با جرات می‌گویم تراکتور به همراه دو سه تیم دیگر مدعی شماره یک قهرمانی هستند.

پیشکسوت تراکتورسازی ادامه داد: البته این تیم فصل گذشته هم فرصت خوبی برای قهرمانی داشت یا بهتر است بگویم بهترین فرصت را برای قهرمانی داشت اما برخی از حاشیه سازان کنار تیم به خاطر جیب خودشان حاشیه‌هایی درست کردند تا تیم قهرمان نشود. نمی خواهم در این زمینه بیشتر از این صحبت کنم و بحث را باز کنم چون برای تراکتور ایجاد حاشیه می‌شود و از آنجایی که من این تیم را خانه خودم می‌دانم، هرگز حاضر به حاشیه سازی برای آن نیستم.

وی گفت: از سال ۷۱ عضو خانواده تراکتور هستم و سالها به عنوان بازیکن، مربی و حتی سرپرست برای این تیم کار کردم. از سه فصل آخری که برای این تیم کار کردم مطالبات قابل ملاحظه‌ای دارم که متاسفانه به نظر می‌رسد هیچ اراده‌ای برای تسویه حساب با من وجود ندارد.

محمودی گفت: ما که بومی تبریز هستیم و تراکتور را از خودمان می‌بینیم هرگز این جسارت را نمی‌کنیم که به خاطر مطالبات شکایت کنیم. من همینجا اعلام می‌کنم حتی اگر مدیران تراکتور بگویند از حقت بگذر، این کار را می‌کنم و هرگز شکایت نخواهم کرد اما در عین حال این انتظار را دارم همانطور که در تراکتور غیر بومی‌ها حق و حقوق شان را دریافت می‌کنند، حق و حقوق بومی‌ها را هم پرداخت کنند. چون ما هم خانه و خانواده داریم و باید به حق و حقوق‌مان برسیم.

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها