مهاجری: امیدواریم مشکلات مدیریتی مرتفع شود

سرمربی تیم نساجی مازندران گفت: قطعا نبود مدیر و سرپرست روی کار بازیکنان تیم تاثیر می‌گذارد.

مهاجری: امیدواریم مشکلات مدیریتی مرتفع شود

 رضا مهاجری در گفت‌وگو با برنامه تهران ورزشی در خصوص شرایط نساجی با وجود مشکلات مدیریتی گفت: قرار شده امروز و فردا وضعیت مدیریتی مشخص شود، این مسئله واقعاً تأثیرگذار است، بچه‌ها در مستطیل سبز خوب و با انگیزه کار می‌کنند اما قطعا نبود مدیر و سرپرست روی کار آنها تأثیر می‌گذارد. آقای صنیعی‌فر تلاش می‌کند طی امروز و فردا گزینش‌های لازم را انجام دهد. من همیشه سعی می‌کنم به داشته‌هایم نگاه کنم و برای آن ارزش قائلم اما اگر ذهنمان درگیری مسائل دیگر شود، آن طرف را هم از دست می دهیم. امیدواریم این مشکل ظرف امروز و فردا مرتفع شود. 

مهاجر در مورد اینکه نساجی در  هفته دوم بازی خوبی را انجام داد و آیا این روند برای آنها ادامه‌دار خواهد بود،‌گفت: ما تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم که فوتبال خوبی را بازی کنیم. در این دو هفته فکر می‌کنم توانستیم در این مسیر حرکت کنیم. این نوع فوتبال نوید این را می‌دهد که می‌توانیم به فوتبالمان افتخار کنیم. البته با با بضاعتی که ما داریم کارمان سخت است. کاری که بچه‌ها انجام می‌دهند ارزشمند است. امیدوارم این انگیزه همیشه استمرار داشته باشد. من تنها نمی‌توانم کار خاصی انجام بدهم. همه ما یک تیم هستیم و همه ما باید کنیم که این تیم عملکرد خوبی داشته باشد.

وی در خصوص کیفیت توپ‌های لیگ برتر در فصل جدید گفت: براساس صحبتی که با دوستانمان در سازمان لیگ داشتم، فکر می‌کنم آنها این توپ‌ها را عوض کنند، برند این توپ‌ها برند خوبی است، اما کیفیت لازم را ندارند و به نظرم توپ‌های سال گذشته بهتر بودند. 

سرمربی نساجی در مورد نشست هم‌اندیشی سرمربی تیم ملی با سرمربیان لیگ برتری گفت: در این نشست من حضور نداشتم و حسین بادامکی شرکت کرد، از این بابت هم عذرخواهی کردم. به هر حال کار خوبی است، امیدوارم برگزاری این هم‌اندیشی‌ها استمرار داشته باشد. با این نشست‌ها سوءتفاهمات برطرف می‌شود. وقتی دو طرف با هم صحبت می‌کنند و حرف‌های همدیگر را می‌شنوند، بعضی جاها ما باید کوتاه بیایم تا تیم ملی موفق باشد، بعضی‌ها جاها هم باید به تیم‌های لیگ برتری کمک شود تا از شرایط‌ خوبشان دور نشوند.

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها