حمودی: باید به شیخ‌ویسی روحیه بدهیم

علی حمودی، کاپیتان تیم فوتبال پیکان معتقد است که در دو بازی ابتدایی لیگ برتر بدشانس بودند و این موضوع باعث عدم نتیجه‌گیری آنها شده است.

حمودی: باید به شیخ‌ویسی روحیه بدهیم

علی حمودی با اشاره به شروع بد پیکان در لیگ برتر و دو شکست پیاپی این تیم اظهار داشت: ما در بازی با شهر خودرو نمایش خوبی داشتیم و آنها در نیمه دوم حرفی برای گفتن نداشتند، حتی خلاصه بازی هم نشان می‌دهد که فرصت‌های ما بیشتر بود. در بازی با نساجی نسبت به بازی اول فرم بهتری داشتیم و در این مسابقه هم مستحق باخت نبودیم. فکر می‌کنم شهر خودرو و نساجی برابر ما خوش‌شانس بودند در غیر این‌صورت می‌توانستیم نتایج بهتری بگیریم.

وی با بیان این مطلب که آنها به آینده امیدوار هستند، خاطر نشان کرد: لیگ تازه شروع شده است و مطمئناً تیم ما فرم مطلوب خود را به دست خواهد آورد. در بازی بعدی میزبان شاهین بوشهر هستیم و می‌خواهیم نتایج دو بازی گذشته را جبران کنیم. ما تیم خوبی داریم و قطعاً این شرایط تغییر خواهد کرد.

کاپیتان تیم فوتبال پیکان در مورد اشتباهات وحید شیخ‌ویسی در بازی با نساجی که در شکست این تیم تأثیرگذار بود، تصریح کرد: ما یک تیم هستیم و وقتی شکست می‌خوریم دنبال مقصر نیستیم، چون همه در برد و باخت نقش داریم. وحید گلر بزرگ و باتجربه‌ای است و باید به شیخ‌ویسی روحیه بدهیم تا دوباره کار خودش را انجام دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها