سه بازیکن پیکان به بازی با شاهین می‌رسند

تیم پیکان برای بازی مقابل شاهین شهرداری بوشهر در هفته سوم لیگ برتر می‌تواند از سه بازیکن محروم و مصدومش استفاده کند.

سه بازیکن پیکان به بازی با شاهین می‌رسند

تیم فوتبال پیکان در هفته سوم لیگ برتر باید در بوشهر به مصاف شاهین شهرداری این شهر برود. 

*‌ مسئولان باشگاه پیکان حدود 20درصد از مبلغ قرارداد اعضای این تیم را پرداخت کردند تا شاگردان حسین فرکی با روحیه بهتری در مسابقات حاضر شوند.

* با اعلام فرکی سرمربی تیم پیکان تمرین این تیم در روز تاسوعا در نوبت صبح برگزار خواهد شد و تمرین این تیم در روز عاشورای حسینی هم تعطیل خواهد بود.

* تیم پیکان در روزهای گذشته در یک بازی تدارکاتی به مصاف تیم چوکای تالش رفت که این بازی با نتیجه 2-2 به پایان رسید. فرکی در این بازی از بازیکنان ذخیره پیکان استفاده کرده بود.

*‌ جابر انصاری بازیکن تیم پیکان که به دلیل مصدومیت حاضر به همراهی این تیم نیست طبق گفته پزشکان می‌تواند از اواخر شهریورماه به تمرینات گروهی اضافه شود و از هفته ششم یا هفتم در اختیار کادر فنی قرار خواهد گرفت تا در صورت صلاحدید حسین فرکی این بازیکن بتواند برای پیکان به میدان برود.

*‌ مهران موسوی مدافع تیم پیکان بعد از رسیدن به بهبود سلامتی قادر است که تیم پیکان را در هفته سوم مقابل شاهین شهرداری بوشهر همراهی کند.

*‌ فراز امامعلی بازیکن تیم پیکان که با رأی کمیته انضباطی از دو بازی تیمش محروم شده بود با پایان دوران محرومیت در اختیار کادر فنی قرار خواهد گرفت و همراه سایر بازیکنان به بوشهر خواهد رفت.

* اسماعیل شریفات بازیکن جدید تیم پیکان از روز چهارشنبه هفته گذشته تمرینات خود را با این تیم آغاز کرد و مشکلی برای همراهی این تیم در بازی‌های لیگ برتر نخواهد داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها