نیکخواه بهرامی: بازی مرگ و زندگی در پیش داریم

کاپیتان تیم ملی بسکتبال با تاکید بر اینکه سرنوشت برای کسب سهمیه المپیک در دست ما و چین است، گفت: رقابت با فیلیپین برای ما بازی مرگ و زندگی است.


نیکخواه بهرامی: بازی مرگ و زندگی در پیش داریم

صمد نیکخواه بهرامی با بیان اینکه تیم ملی بسکتبال متاسفانه جام جهانی را بد شروع کرد، گفت: البته تلاشمان این است که این تورنمنت را خوب به پایان برسانیم و خدا را شکر که توانستیم دیدار امروز با آنگولا را با برد تمام کنیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه هنوز هم برای کسب سهمیه المپیک شانس داریم بخصوص با بردی که امروز مقابل آنگولا بدست آوردیم. البته که دیدار روز یکشنبه ما مقابل فیلیپین خیلی تعیین کننده خواهد بود. در واقع یک بازی مرگ و زندگی در پیش داریم. همه چیز در دستان ما است. اگر چه شرایط چین هم تعیین کننده است.

این ملی پوش بسکتبال تصریح کرد: چینی ها دو بازی دارند که اگر آنها را با برد تمام کنند قاعدتا دیگر ما شانسی برای کسب سهمیه از  جام جهانی نداریم.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال با بیان اینکه آنگولا حریفی با قدرت فیزیکی بالا برای ایران بود یادآور شد: در المپیک ۲۰۰۸ پکن از این تیم شناخت زیادی گرفته بودیم، می دانستیم که بازیکنانی قوی دارد و واقعا مقابله با آنها و کسب نتیجه کار راحتی نیست.

نیکخواه بهرامی تاکید کرد: اینجا جام جهانی است. همه تیمها با آمادگی کامل حضور دارند. به هم تیمی هایم بابت برد امروز تبریک می گویم. بعد از ۳ بازی تازه از نیمه دوم دیدار امروز راه افتادیم و امیدوارم بتوانیم این حرکت را ادامه دهیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها