توضیح مدیر رسانه‌ای تیم امید درباره زمین تمرین این تیم

مدیر رسانه‌ای تیم امید در مورد کیفیت نه چندان خوب زمین تمرین تیم امید توضیحاتی را ارائه داد.

توضیح مدیر رسانه‌ای تیم امید درباره زمین تمرین این تیم

برگزاری تمرینات نوبت صبح تیم امید در زمین شماره یک آکادمی تیم ملی که شرایط چندان مناسبی را ندارد  و همچنین برگزاری تمرین نوبت عصر این تیم در خارج از کمپ تیم‌های ملی با انتقاداتی مواجه شده است که جواد پاینده در این باره توضیحاتی را به خبرنگاران ارائه کرد.

مدیر رسانه‌ای تیم امید در این‌باره اظهار داشت: همان‌طور که در جریان هستید تیم امید برای صعود به المپیک از سال گذشته دوره آمادگی خیلی خوب و بی‌سابقه‌ای را آغاز کرد و اردو‌ها و بازی‌های تدارکاتی مناسبی را داشته است. برای دور بعد مسابقات هم تدارک خیلی خوبی لحاظ شده است که در همین راستا دو بازی دوستانه کاملاً مفید را با ازبکستان در تاشکند خواهیم داشت و بعد از آن هم بازی‌ها و اردوی‌های خیلی خوبی در برنامه‌ها تیم امید قرار دارد.

وی افزود: در شرایط فعلی که در فیفادی هستیم طبیعی است که تیم ملی بزرگسالان  اردوی خود را برای بازی رسمی با هنگ کنگ آغاز کند و تیم جوانان هم در اردو به سر می‌برد. با این شرایط که زمین‌ها به نوعی اِشغال است تیم امید تمریناتش را در زمین شماره یک کمپ و یا خارج از کمپ برگزار می‌کند. حتی در مقاطعی ما قبلاً مجبور شده‌ایم که در مجموعه خیریه عمل و زمین پژوهشگاه هم تمرین کنیم.در جریان هستید که در آخر هفته راهی تاشکند می شویم و تیم بزگسالان هم راهی هنگ کنگ می‌شود  در آن صورت دیگر زمین‌ها اِشغال نخواهد بود. اتفاقی که در این مقطع رخ داده به خاطر ترافیک اردوی‌های تیم‌های ملی بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها