برنامه دیدارهای تیم ملی بسکتبال در گروه بازنده‌ها

تیم ملی بسکتبال ایران از روز جمعه دیدارهای خود در گروه بازنده‌های جام جهانی را آغاز می‌کند و در اولین دیدار هم به مصاف آنگولا می‌رود.

برنامه دیدارهای تیم ملی بسکتبال در گروه بازنده‌ها

مرحله مقدماتی جام جهانی بسکتبال فردا پنحشنبه با برگزاری دیدارهای پایانی تیم های گروه های پنجم تا هشتم به پایان می رسد. پس از آن از روز جمعه رقابت وارد مرحله دوم می شود. 

در این مرحله از مسابقات، تیم های اول و دوم گروه های مقدماتی برای تعیین جایگاه های اول تا شانزدهم با یکدیگر رقابت های خواهند داشت و تیم های سوم و چهارم هر یک از هشت گروه این مرحله نیز در گروه بازنده ها پیگیر دیدارهای شان برای تعیین جایگاه نهایی خود خواهند بود. 

تیم ملی بسکتبال ایران که در مرحله مقدماتی نتیجه هر سه دیدار خود برابر پورتوریکو، تونس و اسپانیا را واگذار کرد به عنوان تیم چهارم گروه C همراه با تونس که در رده سوم این گروه قرار گرفته، در گروه N با آنگولا و فیلیپین، تیم های سوم و چهار گروه D  رقابت خواهد داشت.

البته نتیجه دیدار تیم ملی بسکتبال کشورمان با تونس در مرحله مقدماتی که با شکست همراه بود، برای این مرحله نیز محاسبه خواهد شد. بدین ترتیب تیم ملی بسکتبال در گروه N  دو دیدار برگزار خواهد کرد.

تیم ملی بسکتبال ایران نخستین دیدار خود را روز جمعه مقابل آنگولا برگزار می کند سپس یکشنبه آینده به مصاف فیلیپین می رود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها