بازگشت جاسم به روی رینگ بوکس

جاسم دلاوری مربی تیم ملی جوانان و قهرمان سابق تیم ملی بوکس کشورمان و دارنده دو مدال نقره و برنز بازی‌های آسیایی در سودای حضور در المپیک 2020 توکیو است.

بازگشت جاسم به روی رینگ بوکس

اردوی تیم ملی بوکس کشورمان در حالی این روزها در مجموعه ورزشی انقلاب برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان زیر علی استکی و مربیان دیگر پیگیری می‌شود که یک میهمان ویژه در کنار ملی پوشان کشورمان حضور دارد. او کسی نیست، جز جاسم دلاوری دارنده دو نشان نقره و برنز بازی‌های آسیایی، دلاوری این روزها برای انجام یک سری کارهای شخصی به تهران سفر کرده و با اجازه کادرفنی تیم ملی در اردوهای آماده سازی تیم ملی بزرگسالان تمرینات خود را پیگیری می‌کند.

اسفندماه سال گذشته پس از عذرخواهی رسمی "پدروسالگادو مربی" اهل کوبایی برای هدایت تیم ملی جوانان بوکس کشورمان، مسئولان فدراسیون برای جلوگیری از اتلاف وقت و تاخیر در برگزاری اردوهای تیم ملی جوانان با اعضاء شورای فنی فدراسیون مشورت و در نهایت به جمع بندی در مورد گزینه نهایی رسیدند و امید رشید را به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان انتخاب کردند و جاسم دلاوری را نیز به عنوان مربی تیم ملی انتخاب کردند. حالا این روزها خبرها حاکی از آن است که جاسم دلاوری مربی تیم ملی جوانان و از ستاره‌های سابق سنگین وزن تیم ملی کشورمان که دو مدال نقره و برنز بازی‌های آسیایی را در کارنامه خود دارد در تلاش است تا برای رسیدن به اوج آمادگی کنار ملی پوشان تمرینات منظمی را پیگیری کند.

دلاوری می‌خواهد ابتدا در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا کند و پس از فیکس شدن در تیم ملی برای رسیدن به المپیک توکیو در مسابقات کسب سهمیه المپیک به روی رینگ برود.

المپیک 2020 توکیو تابستان سال آینده به میزبانی کشور ژاپن برگزار خواهد شد، در همین راستا، طبق برنامه ریزی فدراسیون جهانی بوکس تا پیش از آغاز المپیک دو مرحله مسابقات گزینشی المپیک برگزار خواهد شد و مسئولان فدراسیون بوکس کشورمان نیز در تلاش هستند تا ملی پوشان کشورمان در این رقابت‌ها حضور داشته باشند و سهمیه های لازم جهت حضور در این المپیک را کسب کنند.

جاسم دلاوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با تایید این خبر، اظهار داشت: تقریبا به مدت پنج تا شش هفته ای است که تمریناتم را به صورت جدی آغاز کرده‌ام، در حال حاضر برای انجام یک کار شخصی به تهران آمده‌ام و از کادرفنی اجازه گرفته‌ام که کنار ملی پوشان تمرین کنم. تصمیم دارم برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور خودم را آماده کنیم تا پس از آن برای کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو شرکت کنم.

لازم به یادآوری است،  اردوی تیم ملی بوکس در حال حاضر با 14 بوکسور پیگیری می‌شود که در پایان اردوها 7 ملی پوش برای حضور در مسابقات جهانی راهی روسیه خواهند شد، مسابقات قهرمانی جهان از 15 شهریور ماه در روسیه آغاز خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها