اعلام رأی نهایی سوپرجام 2 روز قبل از دربی!

یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس فاش کرد، قرار است رأی سوپرجام ۲۹ شهریور اعلام شود، یعنی ۲ روز قبل از شهرآورد.

اعلام رأی نهایی سوپرجام 2 روز قبل از دربی!

چه خبر است... دو شب قبل از شهرآورد دادگاه بین‌المللی ورزش قرار است رأی نهایی را درباره سوپرجام ایران اعلام کند. این آخرین خبری است که به دست‌مان رسیده است. یکی از مسئولان پرسپولیس این خبر را فاش کرد، در حالی که مسئولان استقلال به‌طور کامل سکوت کرده‌اند. یکی از مسئولان استقلال که نخواست نامش فاش شود گفت ظاهراً رأی سوپرجام به ضرر آنهاست، در حالی که باشگاه ۶۴ هزار فرانک (هر فرانک حالا ۱۱ هزار و ۷۰۰ تومان است و سال گذشته که استقلال شکایت کرد نزدیک ۱۵ هزار تومان بوده!) هزینه کرده است. منتها نه پرسپولیسی‌ها، نه استقلالی‌ها و نه حتی مسئولان سازمان لیگ نمی‌توانند در این‌باره اظهارنظر دقیق کنند.

سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد منتظر هستند CAS رأی نهایی را صادر کند. دادگاه بین‌المللی ورزش هم در آخرین اطلاعیه گفته روز ۲۹ شهریور (جمعه) رأی را می‌دهد، یعنی دقیقاً دو روز قبل از شهرآورد! هر رأیی که برای سوپرجام فصل قبل صادر شود، جنجال بزرگی شب شهرآورد به راه می‌اندازد. اگر پرسپولیس قهرمان قطعی شود که در آن صورت آن‌ها شدیداً روحیه می‌گیرند و بحث دوباره بالا خواهد گرفت، اگر جام را از پرسپولیس بگیرند و به سازمان لیگ بازگردد، استقلالی‌ها روحیه می‌گیرند و قرمز‌ها واکنش نشان خواهند داد.

در هر صورت همه‌چیز برای ملتهب شدن فضای مجازی مهیاست و می‌تواند تبدیل به سوژه داغ شهرآورد ۳۱ شهریور شود. فعلاً مسئولان دو باشگاه ترجیح می‌دهند به‌صورت رسمی در این زمینه اظهارنظر نکنند تا اینکه رأی نهایی از سوی CAS اعلام شود. شاید آن‌ها خبر‌هایی هم داشت

 

منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها