چرا حضور مدافع سابق پاری‌سن‌ژرمن در استقلال منتفی شد؟

باشگاه استقلال ساعاتی بعد از اعلام خبر حضور «بوکاری درامه» مدافع سنگالی در تمرینات این تیم تاکید کرد که این مدافع شرایط حضور در لیگ ایران را ندارد!

چرا حضور مدافع سابق پاری‌سن‌ژرمن در استقلال منتفی شد؟

بعدازظهر روز گذشته بود که باشگاه استقلال در خبری اعلام کرد با نظر استراماچونی، «بوکاری درامه» مدافع چپ ۳۴ ساله اهل سنگال به مدت یک هفته در تمرینات تیم استقلال شرکت خواهد کرد و در صورت تایید سرمربی، مذاکرات لازم با این بازیکن انجام خواهد گرفت.

 این بازیکن سابقه حضور در باشگاه های پاری ‌سن ژرمن، کیه‌وو، آتلانتا، سوسیداد و اسپال را دارد و می توانست خرید قابل توجهی برای فوتبال ایران باشد اما ساعاتی بعد باشگاه استقلال خبر از منتفی شدن حضور این مدافع در ایران داد.

باشگاه استقلال در اطلاعیه خود اعلام کرد: «طبق آخرین بررسی‌ها و باتوجه به قوانین سازمان لیگ بوکاری درامه امکان بازی در لیگ برتر ایران را ندارد. به همین خاطر برنامه سفر درامه به تهران و حضور یک هفته‌ای او در تمرینات تیم استقلال جهت تست فنی لغو شد.»

هنوز مشخص نیست که آیا دلیل لغو حضور درامه شرایط فنی و جسمانی این بازیکن بوده و یا محدودیت های قانونی فوتبال ایران. البته استقلالی ها در نقل و انتقالات نیم فصل گذشته موفق شدند آیاندا پاتوسی را که شرایط حضور در لیگ ایران را نداشت، به خدمت بگیرند که اتفاقا خرید با کیفیتی بود.

به هر حال استقلال سراغ گزینه های دیگری رفته است و طبق اعلام نشریه «توتو مرکاتو» ایتالیا، این باشگاه ایرانی پیشنهادی را به «دنیل پاولوویچ» مدافع چپ بوسنیایی که سابقه بازی در تیم سامپدوریا ایتالیا را دارد، ارائه کرده است.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها