وکیلی: بابت باخت به چک عذرخواهی می‌کنم

سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران ضمن عذرخواهی بابت باخت به تیم چک، گفت: باید برای بازی با کلمبیا و ایتالیا آماده شویم.

وکیلی: بابت باخت به چک عذرخواهی می‌کنم

به نقل از سایت فدراسیون والیبال، محمد وکیلی  درباره شکست تیم والیبال نوجوانان ایران برابر جمهوری چک در رقابت های قهرمانی جهان گفت: بازی سنگینی بود. تیم جمهوری چک در انتخابی رقابت‌ها به عنوان دوم اروپا دست یافته بود. آن‌ها در سرویس خوب کار کردند و ما نتوانستیم در مقابل آن‌ها خوب عمل کنیم. تیم چک در سرویس و دفاع  از تیم ما بهتر کار کرد و پیروز شد. باید خودمان را برای مصاف با کلمبیا و ایتالیا آماده کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیمش جمهوری چک را دست کم گرفته بود؟ اظهار کرد: در این سن غافلگیری زیاد رخ می‌دهد. به ندرت تیمی همه بازی‌هایش را می‌برد و طبیعتا باخت هم می‌تواند در این رده رخ دهد. به هرحال نوجوانان با توجه به سنشان، دچار لغزش، دست کم گرفتن حریف و یا احساسات می‌شوند. ما ۶ تعویض خود را انجام دادیم ولی امروز، روز ما نبود. نتوانستیم آن چیزی را که می‌خواهیم، پیاده کنیم.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران افزود: باید روی مسائل روحی و فنی بیشتر کار کنیم. مطمئنا از این گروه صعود می‌کنیم و البته امکان دارد در مرحله بعدی به تیم سخت‌تری برخورد کنیم. با این‌حال چیزی معلوم نیست. احتمال دارد چک به بلغارستان ببازد. از طرفی ما باید روی بازی با ایتالیا کار کنیم. تلاش ما این است که نقاط ضعف را برطرف کنیم و با یک ریکاوری خوب به بازی‌های بعدی فکر کنیم. من خودم بابت این شکست ناراحتم و بابتش عذرخواهی می‌کنم ولی ورزش همین است و به خصوص در رده نوجوانان این اتفاقات رخ می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها