کاوه: کیفیت تمرین پرویز هادی پایین آمده است

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد در خصوص آخرین وضعیت کشتی بعد از حضور علیرضا دبیر در این فدراسیون توضیحاتی را ارائه داد.

کاوه:  کیفیت تمرین  پرویز هادی پایین آمده است

محسن کاوه که به صورت تلفنی با برنامه ورزش و مردم صحبت می‌کرد در خصوص وضعیت فدراسیون کشتی پس از حضور علیرضا دبیر در این فدراسیون، گفت: حدود 10 ماه دیگر مسابقات المپیک را در پیش داریم و از وقتی که آقای دبیر به عنوان رئیس جدید فدراسیون کشتی مشخص شده ارقامی در خصوص هزینه‌ها به او اعلام شد که خودش هم تعجب کرده است. به هر حال اعزام‌ها به مسابقات جهانی در رده‌های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در رشته‌های فرنگی و آزاد به مسابقات آسیایی و جهانی هزینه‌های بالایی دارد و به طور میانگین هر کشتی‌گیر برای هر روز اقامت باید 180 فرانک سوئیس هزینه کند. این هزینه ها فشار مضاعف است هر چند که آقایان دبیر و سوریان به تعامل خوبی با کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش رسیدند تا این مشکلات برطرف شود و در آینده نتایج خوبی بگیریم.

وی ادامه داد: ما باید بدانیم که درآمدهایمان چقدر است و هزینه‌ها چقدر خواهد بود اگر آورده‌های مالی کم باشد و هزینه‌ها زیادتر بشود به مشکل می‌خوریم و باید همه دست به دست هم بدهیم تا مشکلات حل شود. رئیس فدراسیون باید آسیب‌شناسی کند، ما سال گذشته در جهان ششم شدیم و دو سال قبل در رده نهم قرار گرفتیم و باید مشخص شود که حتماً مشکلی وجود داشته که این اتفاقات رخ داده و از اهالی کشتی خواسته شده تا به این ورزش کمک کنند.

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد در مورد اینکه نفرات برتر و ملی‌پوشان از بازی‌های انتخابی مشخص می‌شوند یا اینکه نظر کادر فنی در این زمینه ملاک است،  افزود: اگر در شرایط ایده‌آل مسابقات انتخابی برگزار شود و همه آن را بپذیرند خیلی خوب است. به طور مثال محمد بنا برنامه انتخابی تیم کشتی فرنگی را اعلام کرد. بحث تمرینات اردویی و حضور در تورنمنت‌های بین‌المللی می‌تواند ورودی به تیم ملی کشتی فرنگی باشد. البته در کشتی آزاد در چند وزن شرایط به گونه‌ای بود که به صورت انتخابی - انتصابی نفرات مشخص شدند. سال آینده مسابقات المپیک را در پیش داریم و اول باید ببینیم که چند سهمیه المپیکی می‌گیریم چرا که در آن صورت اگر سهمیه نگیریم در انتخاب کشتی‌گیر به مشکل می‌خوریم. مسابقات گزینشی در فروردین و اردیبهشت است و امیدوارم که بتوانیم در مسابقات جهانی سهمیه بگیریم.

کاوه در خصوص آخرین وضعیت حسن یزدانی و پرویز هادی تصریح کرد: یزدانی خیلی خوب تمرین می‌کند اما هادی مشکلی از ناحیه کمر داشت و در تمرینات دیدیم که کارایی او بالا نبود. از کمیسیون پزشکی درخواست کردیم که همه چیز را خیلی خوب بررسی کنند و اعلام شد که مشکل او حاد نیست. به هر حال پرویز هادی مدال‌دار است و انتظارات از او بالاست اما حقیقتاً کیفیت او پایین آمده و باید تصمیم خوبی در این زمینه گرفته شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها