کشتی تفریحی کروز MSC بیشتر آشنا شوید + عکس

کشتی کروز MSC یکی از محبوب ترین و بزرگترین کشتی های کروز می باشد در ادامه با این کشتی بیشتر آشنا خواهید شد.

کشتی تفریحی کروز MSC بیشتر آشنا شوید + عکس

کمی بیشتری با کشی سوپرلوکس MSC آشنا شوید

یکی از گران قیمت ترین و مهم ترین تفریح هایی که در فصل گرم تابستان برگزار می شود، تور کشتی کروز با مقاصد مختلف است که برای استفاده از این تور باید هزاران دلار هزینه کنید تا خاطرات خوب و خوشی را برای خود به ارمغان بیاورید. اما در میان تمام کشتی های بزرگی که هم اکنون در حال استفاده هستند، کشتی کروز MSC بزرگترین کشتی کروزی می باشد که تاکنون ساخته شده است.

 

کشتی کروز MSC دارای اتاق ها و امکانات مختلفی است که بی شک اقامت چند روزه در این کشتی کروز یکی از رویایی ترین اتفاقاتی خواهد بود که ممکن است در زندگی هر یک از ما رخ دهد. اما کمی با امکاناتی که این کشتی در اختیار مسافران خود گذاشته است، آشنا شویم.

این کشتی کروز دارای ظرفیت 6334 نفری می باشد که داخل آن بیشتر بجای آنکه همانند یک کشتی باشد، همانند یک شهر بزرگ و رویایی است که در نوامبر سال جاری مسافران خود را همراهی خواهد کرد. از مهم ترین امکانات این کشتی می توان به اتاق هایی با بالکن بزرگ، استخر، آبگرم لوکس، بوتیک، سالن های غذا خوری، رستوران های مجلل،کافه های مجلل با نوشیدنی های لوکس و.. اشاره کرد.

در کنار امکاناتی که هم اکنون گفته شد، این کشتی کروز دارای سالن بازی های مختلف شامل فوتبال، بولینگ، فروشگاه های بزرگ، رستوران مخصوص استیک، اجرای موزیک زنده، جکوزی مخصوص در هر اتاق، اتاق بازی کودکان، بازی های ویدیویی و... می توان اشاره کرد که مهندسین این کشتی کروز برای آرامش و سرگرمی تمام مسافران آن فراهم کرده اند.

با این حال این کشتی در نوامبر سال جاری، تور بزرگی را با مقاصد گردشگری مختلفی خواهد داشت که قطعا می تواند یکی از مسافرت های رویایی برای هر یک از ما باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها