حقم برترین بازیکن فوتبال زنان ایران بود

ملی پوش فوتبال زنان ایران پس از انتخاب به عنوان برترین گلزن گفت: حقم بود که به عنوان بهترین بازیکن انتخاب می‌شدم اما حتی جزو گزینه ها نبودم.

حقم برترین بازیکن فوتبال زنان ایران بود

زهرا قنبری  درباره انتخابیش درباره برترین گلزن فوتبال زنان در مراسم برترین ها گفت: حقم بود که امسال بتوانم عنوان بهترین بازیکن ایران را به دست آورم چرا که فصل خوبی را پشت سر گذاشته ام، گل های زیادی را به ثمر رسانده ام و تاثیر زیادی در موفقیت تیمم داشته‌ام. اما من به عنوان بهترین بازیکن انتخاب نشدم حتی نامم در بین گزینه ها نیز نبود.

ملی پوش فوتبال زنان در ادامه افزود: کسانی که سال گذشته لیگ زنان ایران را پیگیری کرده اند می‌دانند که این حق من بود به عنوان برترین بازیکن انتخاب شوم. امسال حتی در مراسم برترین‌ها تیم فوتبال ساحلی نیز وجود نداشت، وجود بانوان در چنین مراسمی می تواند باعث افزایش کیفیت شود.

قنبری در ادامه در  پاسخ به این سوال که بین جوایز مردان و زنان در بخش برترین‌ها تفاوت وجود داشته این را چطور ارزیابی می کنید؟ گفت: بعد معنوی جوایز برایم مهم تر است اما چنین تبعیض هایی بین زنان و مردان خوب نیست. فارغ از مسائل مالی حتی تندیس من به عنوان برترین گلزن با تندیس برترین گلزن مرد نیز فرق داشت که حرکت خوبی نبود.

وی گفت: شاید لیگ فوتبال ساحلی شناخته شده نباشد ولی عدم حضور آنها در مراسم کار قشنگی نبود. من از حق خودم دفاع کردم، اعتراضم به حق بوده، می دانم که زهرا سربالی نیز جزو بازیکنان خوب است اما من تنها از حق خودم دفاع کردم.

ملی پوش فوتبال زنان درباره اردوهای تیم ملی نیز تصریح کرد: دوباره در تعطیلات حضور داریم، در حال استراحت و ریکاوری هستیم و منتظر شروع رقابت‌های لیگ برتر هستیم.

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها