فخرالدینی:صادقی نبود نیمه اول 3 بر صفر می‌باختیم

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت:شاید اگر باقر صادقی نبود ما در همان نیمه اول سه بر صفر بازی را باخته به رختکن می‌رفتیم.

فخرالدینی:صادقی نبود نیمه اول 3 بر صفر می‌باختیم

میلاد فخرالدینی در خصوص حذف ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا گفت: واقعا حیف شد، ما بازی خیلی خوبی انجام دادیم و اصلا مستحق حذف نبودیم ولی به هر حال فوتبال همین است و بعضی مواقع اینگونه اتفاقات رخ می‌دهد.

وی در خصوص گلی که صادقی دریافت کرد گفت: صادقی در این بازی عالی کار کرد و فقط در یک صحنه مرتکب اشتباه شد. او در نیمه اول بهترین بازیکن زمین بود و 5 تک به تک گرفت و شاید اگر باقر صادقی نبود ما در همان نیمه اول سه بر صفر بازی را باخته به رختکن می‌رفتیم.

مدافع تیم ذوب آهن تاکید کرد: به هر حال او تلاش خودش را کرد و وقتی تیمی 4 گل دریافت می‌کند همه بازیکنان در آن مقصر هستند. از من گرفته تا بقیه. ما وقتی می‌بریم با هم می‌بریم و وقتی هم می‌بازیم همه در شکست مقصر هستیم.

فخر‌الدینی درباره شروع لیگ برتر گفت: ما روز اول شهریور بازی داریم و شاید اگر لیگ زودتر شروع می‌شد ما با آمادگی کامل به مصاف الاتحاد می‌رفتیم. تیم ما بازی های تدارکاتی داشت اما اگر در بازی های رسمی مثل لیگ حضور داشتیم شرایط بهتر می‌شد و می‌توانستیم مقابل الاتحاد نتیجه خوبی بگیریم.

وی در پایان گفت: با همه این شرایط الان شرایط بدی نداریم و مطمئنا می‌توانیم در لیگ و جام حذفی با قدرت ظاهر شویم.

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها