مربی عصا به دست در تمرین تیم ملی والیبال

تمرینات تیم ملی والیبال در شرایطی دنبال می‌شود که سعید رضایی با پای گچ گرفته شده و عصا در کنار ملی‌پوشان حضور دارد.

مربی عصا به دست در تمرین تیم ملی والیبال

تمرینات تیم ملی والیبال ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آغاز شده است. مسابقاتی که از 22 تا 30 شهریور و به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.

سعید رضایی، مربی تیم ملی والیبال و دستیار کولاکوویچ که از ناحیه آشیل در یکی از تمرینات تیم ملی آسیب دیده بود و در سفر به سن‌پترزبورگ غایب بود، با شروع تمرینات در تمرین ملی‌پوشان حاضر شد. او به دلیل گذراندن دوران نقاهت، با پای گچ گرفته در محل تمرین حضور پیدا کرد.

رضایی در حال حاضر با پای گچ گرفته شده و عصا در کنار تیم ملی حضور دارد و اینکه با این شرایط چه کمکی می‌تواند به تیم ملی بکند سوالی است که شاید سرمربی تیم ملی بهتر بتواند به آن پاسخ دهد. گفته می‌شود این مربی قرار است پیش از رقابت‌های قهرمانان آسیا گچ پایش را باز کند و به این ترتیب مشکلی برای همراهی ملی‌پوشان ایران در آن رقابت‌ها ندارد.

امیر خوش‌خبر با تایید این خبر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: سعید رضایی به جمع ملی‌پوشان اضافه شده، اما متاسفانه هنوز بهبودی کامل پیدا نکرده است. حضور او با این شرایط در تمرینات قطعاً برای خودش هم سخت است، اما وی اعلام کرده که تا مسابقات ژاپن سلامتی خود را به صورت کامل به دست آورده و می‌تواند به تیم ملی کمک کند.

ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم والیبال با ابراز خرسندی از حضور سعید رضایی در جمع ملی‌پوشان گفت: خیلی خوشحالم که سعید رضایی کنار ما است و به تیم ملحق شد. برای من سلامتی اعضای تیم از هر چیزی مهم‌تر است و همه ما در کنار هم برای رسیدن به موفقیت، همدل هستیم.

اقداماتی که در تیم ملی صورت می‌گیرد با صحبت‌های سرمربی تیم ملی کمی تفاوت دارد. رفتار مسئولان در فدراسیون و تیم ملی به گونه‌ای است که هیچکس دیگری نمی‌تواند حداقل جایگزین موقت سعید رضایی در تیم ملی باشد تا وی سلامتی کامل خود را به دست آورد. ادامه این روند ممکن است روند درمانی مربی تیم ملی را هم طولانی‌تر کند؛ بنابراین به نظر آقای مربی نیازمند مرخصی بلندمدت است.

با تصمیم ایگور کولاکوویچ اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی به شرح زیر است:

سعید معروف، سید محمد موسوی، امیر غفور، میلاد عبادی‌پور، پوریا فیاضی، فرهاد قائمی، علی شفیعی، علی‌ اصغر مجرد، مسعود غلامی، محمد جواد معنوی‌نژاد، جواد کریمی، امیرحسین اسفندیار، پوریا یلی، محمدرضا حضرت‌پور و محمدرضا مؤذن.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها