چانگ: پسرم طرفدار حدادی است

سفیر چین در مراسم بدرقه تیم ملی بسکتبال به جام جهانی گفت: حامد حدادی در کشور ما بازی کرد و طرفداران زیادی دارد، پسرم هم او را بسیار دوست دارد.

چانگ: پسرم طرفدار حدادی است

چانگ هوا سفیر چین در ایران امروز در مراسم بدرقه تیم ملی بسکتبال به جام جهانی چین حضور داشت.

وی در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم این فرصت پیش آمد که در مراسم بدرقه تیم ملی ایران حضور داشته باشم. من از دو ماه قبل سفیر چین در ایران شدم. همواره روابط دوستانه بین دو کشور برقرار بوده که در ورزش هم این همکاری ها وجود داشته است. ورزش کمک می‌کند دو کشور آشنایی بیشتری با هم داشته باشند.

وی افزود: قبلا از ستاره های ایران در لیگ چین بازی کرده اند که حامد حدادی در کشور ما بازی کرد و طرفداران زیادی دارد، پسرم هم او را بسیار دوست دارد. بهنام یخچالی نیز با تیم زادگاه من یعنی نانجینگ قرارداد بسته است. من از این فرصت استفاده کرده و برای ایران در جام جهانی چین آرزوی موفقیت دارم.

به گزارش فارس، رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال هم درباره حضور ملی پوشان در جام جهانی اظهار داشت: هدف ما صعود از گروه است. عزم مان را برای این هدف جزم کرده‌ایم و اردوها و بازی‌های تدارکاتی خوبی داشته‌ایم. بازی با روسیه بازی کمی نبود و خیلی به ما کمک کرد. اگر در بازی با تونس و پورتوریکو هم مثل روسیه باشیم، می توانیم حریفان مان را شکست دهیم. هدف ما صعود از مرحله گروهی و حضور در المپیک است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها