درخواست جدید پاری‌سن‌ژرمن برای فروش نیمار به بارسلونا

قهرمان فصل گذشته لوشامپیونه برای موافقت با انتقال ستاره برزیلی‌اش به نوکمپ خواسته جدیدی مطرح کرده است.

درخواست جدید پاری‌سن‌ژرمن برای فروش نیمار به بارسلونا

و به نقل از نشریه اسپورت اسپانیا، با وجود به بن‌بست خوردن دور نخست مذاکرات نمایندگان باشگاه بارسلونا با همتایان خود در پاری‌سن‌ژرمن برای برگرداندن نیمار به نوکمپ، قهرمان فصل گذشته لالیگا هنوز از محقق شدن این جابجایی قطع امید نکرده است.

درخواست قبلی پاریسی‌ها برای موافقت با انتقال نیمار به بارسلونا، گرفتن فیلیپه کوتینیو، نلسون سمدو و یک بازیکن دیگر به صورت قرضی به علاوه 100 میلیون یورو بود که طرف اسپانیایی آن را مورد ارزیابی قرار نداده است. بارسلونا قصد ندارد برای خرید نیمار پول هنگفتی بپردازد و برنامه‌اش راضی کردن PSG‌ به معاوضه بازیکن است. از طرفی بازیکنانی که پاریسی‌ها روی‌شان دست می‌گذارند، کسانی هستند که بارسلونا با فروش‌شان مخالف است و یکی از آنها دمبله است، بازیکنی که کاتالان‌ها دو فصل پیش برای خرید او از دورتموند رقمی بالغ بر 120 میلیون یورو پرداختند.

به نظر می‌رسد پاری‌سن‌ژرمن می‌‌خواهد به هر ترتیبی شده، ارزش بازیکنانی که میان دو باشگاه رد و بدل می‌شوند نزدیک به همان رقم 222 میلیون یوروی باشد که این باشگاه 2 سال پیش بابت خرید نیمار به بارسلونا پرداخت اما بارسایی‌ها معتقدند که افت نیمار در دو سال اخیر، ارزش او را به رقمی در حدود 160 میلیون یورو کاهش داده است.

در این میان پاری‌سن‌ژرمن از بارسایی‌ها خواسته که عثمان دمبله را در بسته پیشنهادی‌شان برای معاوضه بازیکن بگنجانند اما بارسلونا این پیشنهاد را نپذیرفته است. بارسایی‌ها بیشتر تمایل دارند کوتینیو و بازیکنی مانند راکیتیچ را راهی پارک دو پرنس کنند.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

  • سید

    انقدر گدا بازی درمیارن تا نیمارم بپره نکه حالا سرمربی کارکشته ای داریم نیمارم که نیاد دیگه فاتحه همچی رو لاین شاسگول باید خوند بقول شاعر سلی که نکوست از بهاش پیداس با والورده تو کف جام باید بمونیم والسلام

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها