بارسلونا برای خرید نیمار «یک یورو» هم نمی‌پردازد!

باشگاه بارسلونا برای پس گرفتن مهاجم برزیلی‌اش از پاری‌سن‌ژرمن حاضر نیست پولی به این باشگاه فرانسوی بپردازد.

 بارسلونا برای خرید نیمار «یک یورو» هم نمی‌پردازد!

به نقل از نشریه مارکا، باشگاه بارسلونا تنها و تنها در شرایطی نیمار را از پاری‌سن‌ژرمن پس خواهد گرفت که طرف فرانسوی حاضر شود در ازای کل مبلغ فروش این بازیکن برزیلی از قهرمان فصل گذشته لالیگا بازیکن بگیرد.

بارسلونا با توجه به خرید‌های این فصلش، فرنکی دیونگ و آنتوان گریزمان و ... که هزینه‌های سنگینی را به این باشگاه تحمیل کرده است، دیگر توان مالی پرداخت رقم مورد نظر پاریسی‌ها برای خرید نیمار را ندارد و به همین دلیل معاوضه بازیکن تنها راه باقی‌مانده برای این باشگاه جهت برگرداندن نیمار به نوکمپ است.

پیش از این نشریه آس اسپانیا مدعی شده بود که پاری‌سن‌ژرمن در صورت انتقال فیلیپه کوتینیو، نلسون سمدو و دریافت 50 میلیون یورو از بارسلونا حاضر است نیمار را به این تیم منتقل کند اکنون نشریه مارکا نوشته است که بارسلونا حتی یک یورو هم برای خرید نیمار نمی‌پردازد و فقط می‌خواهد در قالب معاوضه بازیکن، مهاجم برزیلی PSG‌ را به نوکمپ ببرد.

در حال حاضر هیچ تیمی برای خرید نیمار به پاری‌سن‌ژرمن پیشنهاد رسمی نداده اما خوسپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا امیدوار است که در یک اجلاس که پنجشنبه هفته آینده در لیورپول برگزار می‌شود، با همتایان خود رایزنی و نظر آنها را جلب کند.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها