کاوه:رضا یزدانی با کا درفنی مشورت می‌کند

کاوه: موضوع امیرمحمد یزدانی را همچنان پیگیری می‌کنم/ رضا یزدانی با کادرفنی مشورت می‌کند

کاوه:رضا یزدانی با کا درفنی مشورت می‌کند

محسن کاوه  در خصوص ارسال لیست ملی‌پوشان اعزامی به مسابقات جهانی نورسلطان به اتحادیه جهانی اظهار داشت: در هر وزن 2-3 نفر را معرفی کرده‌ایم چون کادرفنی تیم ملی هنوز به لیست قطعی‌ نرسیده و فعلا برای اینکه اسامی به اتحادیه اعلام شود، لیست را در اختیار روابط بین‌الملل قرار داده‌ایم.

وی در مورد مصدومیت حسن یزدانی در تمرین از ناحیه صورت گفت: من در تمرین نبودم اما این آسیب‌دیدگی‌ها عادی است. همه بچه‌ها بخیه‌های زیادی دارند. یزدانی از ناحیه چانه دچار پارگی شده، اما این موضوع مشکلی برای ادامه تمریناتش ایجاد نمی‌کند.

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد در مورد وضعیت رضا یزدانی بعد از تصمیمش برای نرفتن به جام بین‌المللی گرجستان تاکید کرد: او تمریناتش را دنبال می‌کند. رضا یزدانی خودش باید ببیند شرایطش به چه شکل است، او با کادرفنی تیم ملی هم مشورت می‌کند.

کاوه در مورد اتفاقی که در خصوص وزن 65 کیلوگرم تیم ملی جوانان آزاد در جهانی استونی رخ داد و امیرمحمد یزدانی نتوانست روی تشک برود، خاطرنشان کرد: قبل از اینکه من به مسابقات نوجوانان جهان بروم، کادرفنی تیم ملی بزرگسالان جلسه‌ای داشت و قرار شد امیرمحمد یزدانی با جوانان به استونی برود و قرار بود اسمش را بدهند اما این اتفاق رخ نداد. همچنان پیگیری می‌کنم که چرا اسم او در سیستم آتنا وارد نشد.

این مربی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است دو  اردوی باقی‌مانده تیم ملی در جایی غیر از خانه کشتی برگزار شود؟ تصریح کرد: نه، اردوهای‌مان تا جهانی در همین خانه کشتی تهران خواهد بود اما مطمئنا بعد از قهرمانی جهان، تنوع بیشتری در محل تمرین تیم ملی برای المپیک ایجاد خواهیم کرد.

کاوه با اشاره به روند رو به جلوی کامران قاسمپور گفت: در 86 کیلوگرم حسن یزدانی را داریم که یکی از شانس‌های بزرگ ما نه تنها در جهانی، بلکه در المپیک هم هست. ضمن اینکه کامران قاسمپور هم رشد خیلی خوبی داشته و الان هم باید با تصمیم کادرفنی به امیدهای جهان برود. او در این مدت روند رو به رشدی داشته و مهم این است که آنها در کنار هم خروجی خوبی را برای کشتی ایران رقم بزنند. هر چه رقابت بین کشتی‌گیران ما بیشتر باشد، من فکر می‌کنم این برای تیم ملی ما خیلی خوب است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها