بازتاب غیبت میخائیلوف مقابل ایران

پیروزی تیم ملی والیبال روسیه مقابل ایران و صعود این تیم به المپیک در رسانه‌های والیبال جهان بازتاب‌های جالبی داشت.

 بازتاب غیبت میخائیلوف مقابل ایران

تیم ملی والیبال روسیه در آخرین بازی مسابقات انتخابی المپیک توانست با نتیجه 3 بر صفر ایران را شکست داده و جواز حضور در المپیک را کسب کند.

این بازی در سایت worldofvolley بازتاب داشت. این سایت والیبالی درمورد دیدار تیم‌های ایران و روسیه نوشت «خیلی‌ها انتظار داشتند که ایران در بازی آخر مقابل روسیه عملکرد خیلی خوبی داشته باشد، اما روس‌های میزبان توانستند در سه ست متوالی و با امتیازهای 25-19 ، 25-23 و 25-23 حریف آسیایی خود را شکست داده و راهی المپیک شوند.»

این سایت در ادامه نوشت «دیدن این نتیجه برای افرادی که بازی را ندیدند ممکن است جالب و فریبنده باشد، اما باید بدانند که روسیه در ست دوم و سوم برای شکست ایران دچار مشکل بود. ایران در ست سوم 20 بر 17 از حریف خود پیش بود، اما نتوانست این نتیجه را حفظ کند.»

worldofvolley با اشاره به غیبت ماکسیم میخائیلوف در بازی مقابل ایران نوشت « توماس ساملوو، سرمربی فنلاندی تیم ملی روسیه در بازی مقابل ایران میخائیلوف، بازیکن سرشناس خود را وارد میدان نکرد و ترجیح داد این فرصت را به ویکتور پولتائف بدهد. میخائیلوف در این دوره از مسابقات تنها در یک بازی آن هم مقابل مکزیم به میدان رفت.»

این سایت در پایان با تمجید از عملکرد پولتائف اعلام کرد که بازیکن جوان روس‌ها در بازی مقابل ایران موفق به کسب 19 امتیاز شد و همچون امیر غفور، همتای خود در تیم ایران عملکرد خوبی داشت. روسیه با کسب 3 پیروزی و بدون واگذاری حتی یک ست توانست جواز حضور در المپیک 2020 را کسب کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها