زنده‌روح: از ماشین‌سازی حرف‌های زیادی می‌شنوید

هافبک تیم ماشین سازی تبریز گفت:‌ ما ماشین سازی هستیم و دوست داریم هرتیمی که مقابلمان قرار می‌گیرد را ببریم.

زنده‌روح: از ماشین‌سازی حرف‌های زیادی می‌شنوید

احمدرضا زنده روح  در خصوص شرایط فعلی تیم ماشین سازی گفت: با پشت سر گذاشتن تمرینات فصل بدنسازی، رفته رفته به مرحله‌ای می‌رسیم که از نظر بدنی در شرایط مسابقه قرار می‌گیریم. واقعا تمرینات پرفشاری را پشت‌سر گذاشتیم که برای ما خیلی مفید بود و فکر می‌کنم از نظر بدنی شرایط ایده‌آلی داریم. با تدابیر کادرفنی، بازی‌هایی را انجام دادیم که از لحاظ تاکتیکی با هم هماهنگ شویم. با وجود اینکه تیم تغییرات زیادی داشت اما تا حد زیادی توانستیم به هماهنگی با هم برسیم و با این شرایط فکر می‌کنم بتوانیم شروع فصل خوبی را داشته باشیم.

زنده‌روح در مورد کیفیت تیم امسال ماشین سازی گفت: شاید بیش از 80درصد تیم تغییر کرده است. یک سری بازیکن جوان و همچنین بازیکنان با تجربه‌ای به ما اضافه شدند و کمی زمان می‌برد تا بخواهیم به شرایط ایده‌آلی که مدنظر کادرفنی است برسیم اما با تمرینات و بازی‌هایی که انجام دادیم به شرایط خوبی رسیدیم. با وجود اینکه قرعه سختی به ما خورده اما سعی می‌کنیم از ابتدای فصل شرایط خوبی را برای خودمان رقم بزنیم و مطمئن باشید از ماشین سازی در فصل جدید حرف‌های زیادی می‌شنوید.

هافبک ماشین سازی در مورد یارگیری‌های فصل جدید این تیم گفت: مطمئنا کادرفنی و مدیران باشگاه تمام سعی و تلاش خودشان را کردند تا با توجه به بضاعتی که داریم، نقاط ضعف را برطرف کنند و باید ببینیم در آینده و در مسابقات چه اتفاقی خواهد افتاد. ما امیدواریم بتوانیم در فصل جدید اتفاقات خوبی را رقم بزنیم. همه بازیکنانی که به ما اضافه شدند، واقعا توانایی فنی بالایی دارند و انتظار می‌رود که از لحاظ فنی به تیم کمک کنند تا پیشرفت بیشتری داشته باشیم.

وی در مورد کیفیت ادواردو ماشا مدافع برزیلی ماشین سازی گفت: او مدافع خوبی است و کیفیت کاملا خوبی دارد. به نظر من اختلاف او نسبت با سایر بازیکنان خارجی که به تمرینات ما آمدند، کاملا مشهود است.

زنده روح در مورد اینکه جزو معدود بازیکنانی است که از فصل گذشته در جمع ماشین سازان باقی مانده و آیا این مساله نشان دهنده اعتقاد کادرفنی جدید به او است، گفت: به هرحال وقتی قرارداد یک بازیکن تمدید می‌شود یعنی حتما مد نظر کادرفنی بوده است. من قراردادم با باشگاه تمام شده بود و طی صحبت‌هایی که با رسول خطیبی داشتم، قراردادم را تمدید کردیم. اکنون هم در تیم شرایط خوبی دارم. سعی می‌کنم هرچه در توان دارم را به کار بگیرم تا هرچه که مورد نظر کادرفنی و سرمربی است را انجام بدهم. بازی کردن یا نکردن من به نظر کادر فنی بستگی دارد اما خدا راشکر در اکثر بازی‌هایی که تا الان انجام دادیم، در ترکیب اصلی بودم و در بیشتر آن‌ها به طور کامل بازی کردم.

وی در مورد سطح لیگ امسال گفت: اکثر تیم‌هایی که سال گذشته مدعی بودند و نتوانستند جام بگیرند، خودشان را خیلی تقویت کرده‌اند و به همین خاطر فکر می‌کنم امسال بالای جدول سخت و نفسگیری داشته باشیم. از آن طرف، تاخیر در شروع بازی‌ها شاید کیفیت لیگ را کم کند. زمان زیاد تمرینات پیش فصل ممکن است بازیکنان را در طول فصل دچار مشکل کند. با اینحال امیدوارم که امسال لیگ خوبی را ببینیم و امیدوارم لیگی باشد که هم فوتبالیست‌ها و هم مردمی که آن را دنبال می‌کنند، از دیدن بازی‌های آن لذت ببرند.

هافبک ماشین سازی در مورد تقابل این تیم با استقلال در هفته اول لیگ برتر گفت: مطمئنا بازی هفته اول ما با استقلال، نسبت به بازی دوستانه‌ای که با این تیم انجام دادیم، صد در صد از نظر کیفیت بازی، تفاوت خواهد داشت. از روز اول برای یک نتیجه خوب و روند مثبت کارمان را شروع می‌کنیم و قطعا مقابل استقلال یک بازی خیلی خوب را از لحاظ کیفی انجام خواهیم داد. نتیجه بازی را نمی‌توان پیش بینی کرد اما ما مقابل استقلال به دنبال بهترین نتیجه هستیم. به دنبال این هستیم که فارغ از نتیجه برد یا باخت، در هر بازی بهترین عملکرد را داشته باشیم چرا که ما ماشین سازی هستیم و دوست داریم هرتیمی که مقابلمان قرار می‌گیرد را ببریم.

وی در پایان گفت: هدف گذاری ما در فصل جدید کسب رتبه تک رقمی است و هواداران مطمئن باشند ما صد در صد تلاش می‌کنیم بهترین نتایج را برای ماشین سازی رقم بزنیم تا نزد آن‌ها روسفید باشیم.

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها