درخواست تفتیان برای حضور در مسابقات وُرلد چلنج

ملی پوش دوومیدانی کشورمان برای آماده سازی خود برای مسابقات قهرمانی جهان، درخواست حضور در 4 مرحله ورلد چلنج را به فدراسیون داده است.

درخواست تفتیان برای حضور در مسابقات وُرلد چلنج

حسن تفتیان که یکی از نمایندگان کشورمان برای حضور در مسابقات دوومیدانی قهرمانی جهان محسوب می‌شود، برای آماده سازی خود درخواست حضور در 4 مرحله رقابت‌های وُرلد چلنج را به فدراسیون داده است.

حسین شایان، سخنگوی سازمان تیم‌های ملی با اعلام این خبر به فارس گفت: تفتیان برای آماده سازی خود  در رقابت‌های قهرمانی جهان، برنامه‌های خود را به فدراسیون ارائه داده است. او می‌خواهد در 4 مرحله وُرلد چلنج در اروپا شرکت کند.

وی ادامه داد: قرار بود این دونده به هند و یک رقابت بین المللی دیگر برود که اعلام کرد سطح دوندگان هندی پایین است و نمی‌تواند آنطور که باید خود را برای قهرمانی جهان آماده کند.

شایان عنوان کرد: تفتیان به رقابت‌های چلنچ دعوت شده و قرار است هزینه‌های رفت و برگشت و هتل را مسئولان برگزاری پرداخت کنند و هزینه‌ای متوجه فدراسیون از این بابت نیست. 4 مرحله این رقابت‌ها در اسپانیا، سوئیس، ایتالیا و یک کشور دیگر برگزار می‌شود و که ملی پوش کشورمان اعزام خواهد شد.

به گزارش فارس، مسابقات دوومیدانی قهرمانی جهان مهرماه در قطر برگزار می‌شود. حدادی و تفتیان نمایندگان ایران در این رقابت‌ها هستند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها