سپهرزاد: قرارداد دوومیدانی کاران از همه رشته‌ها پایین تر است

مربی دوومیدانی گفت: قرار داد دوومیدانی کاران از همه رشته ها پایین تر است و نمی دانیم این شرایط تا کی ادامه دارد.

سپهرزاد: قرارداد دوومیدانی کاران از همه رشته‌ها پایین تر است

هادی سپهرزاد درمورد اینکه وضعیت استقلال به کجا رسید، اظهار داشت: سال گذشته فدراسیون هماهنگ کرد استقلال در لیگ حضور پیدا کند و خوشبختانه و تیم هم با تلاش بچه ها و کادر فنی دوم شد، اما تلا‌ها دیده نشد و قراردادها پرداخت نشد.

وی ادامه داد: چهل میلیون فقط پرداخت شد که آن هم فقط به ورزشکاران رسید و کیهانی گفت  تا آخر سال 97 تسویه می‌کنیم اما 5 ماه هم از سال 98 گذشته و خبری نیست.

مربی استقلال در فصل قبل عنوان کرد: قرار بود امتیازی پول بدهند اما بعدا زیرش زدند و گفتند ما هم مانند آسان پرداخت خواهیم کرد اما همان را هم ندادند.

سپهر زاد با اشاره اینکه قرارداد های سال قبل مانده است، گفت: با این وحود به دنبال تیم های جدید هستند. کیهانی قرارداد مربیان را با کشتی و تکواندو مقایسه می کند اما چرا قرارداد ورزشکاران را مانند آنها نمی کند؟؟ تنیس روی میز چقدر می گیرد؟ دوومیدانی که قهرمان آسیا و مدال آور داشته قراردادهایش خیلی پایین است.ورزشکاران دوومیدانی رکورد جهان را زده اند اما حمایتی نمی شود.

وی تاکید کرد: کسی که سال گذشته نتوانسته حق ورزشکاران را بگیرد و به تعهداتش عمل کند چطور هر روز یک تیم می آورد؟ آیا آنها هزینه می کنند؟؟ چرا حدادی به لیگ نمی آید چون قراردادها انقدر پایین است که در شان او نیست بیاید.

مربی دوومیدانی عنوان کرد: از سوی دیگر بودجه باشگاه ها قبل از آغاز سال یا اول سال بسته می شود و چطور حالا می خواهند وسط سال هزینه کنند؟ اینها درد دوومیدانی است و مشخص نیست این وضعیت تا کجا ادامه خواهد داشت. ورزشکاری که قرارداد فصل گذشته خود را نگرفته با چه انگیزه ای امسال شرکت کند ؟ 

سپهرزاد عنوان کرد: زمانی خیلی از رشته ها لیگ نداشتند، اما دوومیدانی داشت اما حالا چه وضعیتی دارد؟ هیچ فدراسیونی تیم داری نمی کند، اما دوومیدانی تیم داری می کند.

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها