پیغام شهباززاده برای مدیران: می‌مانم و قصد جدایی ندارم

قطعاً مدیران استقلال از خرید او پشیمان هستند اما قراردادهای دست و پا گیری که بسته شده مانع فسخ قرارداد این بازیکن می‌شود.

پیغام شهباززاده برای مدیران: می‌مانم و قصد جدایی ندارم

سجاد شهباززاده بدون شک یکی از ناموفق‌ترین مهاجمان استقلال بود. سجاد که فصل موفقی را در تیم سپاهان پشت سر گذاشته بود در ابتدای فصل بیست و دوم لیگ برتر با پیشنهاد خوب استقلالی‌ها مواجه شد و ترجیح داد در میان مشتریان خود به استقلال پاسخ مثبت دهد و به این تیم آمد. شهباززاده در ابتدای فصل توسط ساپینتو به بازی گرفته شد اما چون در امر گلزنی ناموفق بود کم کم به نیمکت منتقل شد و این انتقال تا پایان فصل به طول انجامید.

تصور می‌شد به دلیل فصل ناموفقی که سجاد در استقلال داشت نخستین خروجی این تیم برای فصل پیش رو باشد اما نکته اینجا است که قرارداد این بازیکن هم مثل بازیکنان دیگر استقلال توسط مدیریت قبلی طوری بسته شده که همه چیز به سود شهباززاده است و از آنجایی که از نظر بعد مالی ماندن در استقلال برای این بازیکن منفعت دارد، قصد جدایی از استقلال را ندارد و برای مدیران این باشگاه پیغام فرستاده که تصمیم به ماندن دارد. شهباززاده بر خلاف اینکه در تیم سپاهان موفق بود در استقلال هیچ توفیقی کسب نکرد! قطعاً مدیران استقلال از خرید او پشیمان هستند اما قراردادهای دست و پا گیری که بسته شده مانع فسخ قرارداد این بازیکن می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها