اختر: خدا را شکر که استقلال قهرمان نشد و ساپینتو رفت/ مربی داخلی بیشتر به درد آبی‌ها می‌خورد

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال معتقد است که در این شرایط مربی داخلی بیشتر به درد آبی‌پوشان می‌خورد و کمیته فنی باید هرچه سریع‌تر سرمربی تیم را انتخاب کند.

 اختر: خدا را شکر که استقلال قهرمان نشد و ساپینتو رفت/ مربی داخلی بیشتر به درد آبی‌ها می‌خورد

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال معتقد است که در این شرایط مربی داخلی بیشتر به درد آبی‌پوشان می‌خورد و کمیته فنی باید هرچه سریع‌تر سرمربی تیم را انتخاب کند.

ادموند اختر  درباره شرایط استقلال و ناکامی آبی‌پوشان در لیگ و جام حذفی اظهار داشت: مشکلات مدیریتی و از همه مهم‌تر رفتار و عملکرد ساپینتو دو عاملی بودند که موجب شدند تا استقلال در این فصل دستش به جام نرسد. در این فصل به نوعی باشگاه یک صاحب درست و حسابی نداشت و تغییرات مدیریتی به تیم آسیب رساند. در بخش فنی مقصر اصلی ساپینتو بود. او با حاشیه‌هایی که ایجاد کرد تمرکز و آرامش را از استقلال گرفت. خدا را شکر که استقلال قهرمان نشد، چون باعث می‌شد که فصل آینده هم ساپینتو در استقلال بماند و مشکلاتش ادامه داشته باشد.

وی درباره مذاکره باشگاه استقلال با مربیان خارجی و گزینه‌هایی که برای هدایت آبی‌ها مطرح شده‌اند، تصریح کرد: من معتقدم در حال حاضر استخدام مربی داخلی بیشتر به نفع استقلال خواهد بود. کمیته فنی باید شرایط گزینه‌ها را بررسی و هرچه سریع‌تر سرمربی تیم را انتخاب کند، زمان به سرعت برای استقلال می‌گذرد و آبی‌پوشان برای فصل جدید باید هرچه زودتر آماده شروع تمرینات شوند.

پیشکسوت فوتبال درباره اجرای قانون سقف بودجه برای باشگاه‌های لیگ برتری خاطر نشان کرد: اگر این قانون به درستی اجرا شود خیلی خوب است، چون باعث می‌شود دست برخی‌ها از پول‌های بی‌حساب و کتاب کوتاه بماند، اما از این جهت مخالفم که در فوتبال حرفه‌ای بازیکن سقف ندارد و هر بازیکنی به اندازه کیفیتش پول می‌گیرد. به نظر من هر بازیکن و مربی به اندازه خواسته‌ای که از آنها داریم و کیفیت‌شان باید پول بگیرند. در فوتبال روز دنیا هم همین طور است. در یک باشگاه ممکن است یک بازیکن یک میلیون دلار بگیرد و بازیکن دیگری 100 میلیون. 

اختر افزود: فوتبالیست هر چقدر پول بگیرد نوش جانش، اما از طرف دیگر باید بهترین کیفیت را داشته باشد. در فوتبال دنیا هم می‌بینیم بازیکنی مثل مسی چه کیفیتی از خودش نشان می‌دهد و باعث قهرمانی یک کشور در جام جهانی می‌شود و میلیون‌ها نفر را خوشحال می‌کند، اما در ایران بعضی از بازیکنان حتی نمی‌توانند خانواده خودشان را خوشحال کنند!

ملی‌پوش سابق کشورمان در پایان راجع به حضور تیم ملی در مسابقات کافا گفت: با توجه به اینکه بازی تدارکاتی مناسبی وجود نداشت‌، تیم ملی باید به مسابقات کافا می‌رفت. به هر حال این مسابقات در تقویم فیقا قرار دارد و کادر فنی فرصت بیشتری دارد تا با شرایط و آمادگی بازیکنان آشنا شود. امیدوارم در آینده و پیش از جام ملت‌ها فدراسیون شرایطی را رقم بزند تا تیم ملی با تیم‌های بزرگ‌تر و قوی‌تری بازی کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها