شهریار مغانلو: قهرمانی حق پرسپولیس بود

شهریار مغانلو معتقد است پرسپولیس استحقاق قهرمانی در لیگ بیست و دوم را داشته است.

شهریار مغانلو: قهرمانی حق پرسپولیس بود

شهریار مغانلو معتقد است پرسپولیس استحقاق قهرمانی در لیگ بیست و دوم را داشته است.

مهاجم تیم فوتبال سپاهان که امشب میهمان برنامه فوتبال برتر بود، درباره قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر گفت: آنها لیاقتش را داشتند و قهرمان شدند. شرایط خوبی داشتند و ما هم در کورس قهرمانی بودیم اما متاسفانه یک غفلت باعث شد نتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

او در‌ پاسخ به اینکه بهترین بازیکن لیگ و همچنین بهترین بازیکن سپاهان از نظر او چه کسی است، گفت: مهدی ترابی بهترین بازیکن لیگ بود و فرشاد احمدزاده هم بهنرین بازیکن سپاهان بود. البته بازیکنان خوب زیادی مثل پیام، رامین رضاییان، امید نورافکن داشتیم که خیلی کمک کردند.

مغانلو درباره دلایل عدم قهرمانی سپاهان توضیح داد: ما در نیم فصل اول امتیازاتی زیادی از دست دادیم که این هم به شناخت سرمربی تیم برمی‌گشت و زمان می‌برد اما خوب برگشتیم و جلو افتادیم که در بازی با ملوان اتفاقی افتاد و نتوانستیم قهرمان شویم. قسمت نبود.

مهاجم سپاهان استرس را عامل اصلی شکست برابر ملوان دانست و گفت: در بازی با ملوان استرس زیادی داشتیم و دوست داشتیم زودتر به گل برسیم اما زمان بازی که جلو می‌رفت، بیشتر استرس می‌گرفتیم. گل هم زدیم اما عدم تمرکز باعث شد برنده نشویم. برخی از تیم‌ها از ابتدا مقابل تیم‌های بزرگ دفاعی بازی می‌کنند و بیشتر بازی‌های ما هم به همین شکل سخت بود؛ ما باید در ۱۰-۱۵ دقیقه ابتدایی گل می‌زدیم و اگر نمی‌زدیم سخت می‌شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها