وضعیت نامشخص امیر عابدزاده برای بازگشت به فوتبال ایران

امیر عابدزاده دومین فصل حضورش در پونفرادینا را پشت سر گذاشت و در 30 دیداری که در قفس توری این تیم ایستاد، 9 بار دروازه اش را بسته نگه داشت.

 وضعیت نامشخص امیر عابدزاده برای بازگشت به فوتبال ایران

 امیر عابدزاده دومین فصل حضورش در پونفرادینا را پشت سر گذاشت و در 30 دیداری که در قفس توری این تیم ایستاد، 9 بار دروازه اش را بسته نگه داشت. عابدزاده هفت مسابقه پایانی لیگ دسته دوم اسپانیا را از نیمکت یا سکوها تماشا کرد و نتوانست جلوی سقوط پونفرادینا را بگیرد تا درنهایت پایان تلخی را با این تیم رقم بزند.

نزدیکان عابدزاده تاکید دارند که مدتی قبل امیر با پیشنهاد مجدد باشگاه پونفرادینا برای تمدید  قرارداد مواجه شد اما به آن ها جواب منفی داد و به همین خاطر این باشگاه اروپایی تصمیم به تبعید دروازه‌بان ایرانی اش گرفت تا عابدزاده کوچک ادامه فصل را روی سکو یا نیمکت بگذراند. اتفاق عجیبی که گاها در برخی تیم‌های اروپایی رخ می دهد و این بار پای امیر عابدزاده در میان بوده است.

امیر عابدزاده در دو فصل حضور در تیم پونفرادینا - به جز هفته‌های پایانی این فصل- دروازه‌بان اصلی تیمش بود و بازی‌های خوبی نیز مقابل تیم های پرقدرتی چون لوانته، لالس پالماس و ختافه انجام داد. اما درنهایت با سقوط پونفرادینا به لیگ دسته دوم اسپانیا، عابدزاده ترجیح داده مقصد دیگری را برای فصل بعد انتخاب کند.

آخرین خبر در مورد امیر عابدزاده احتمال حضورش در تیم  رئال ساراگوسا است هرچند بازگشت او به فوتبال ایران را نیز باید جدی گرفت. طبیعی است که بسیاری از باشگاه های دولتی و غیردولتی لیگ برتر فوتبال ایران خواهان همکاری با امیر عابدزاده هستند و باید دید درنهایت عابدزاده کوچک برای بازگشت به لیست تیم ملی همالن تصمیم سخت علیرضا بیرانوند را گرفته و به فوتبال باشگاهی ایران بازمی گردد یا همچنان قرار است رویاهایش را در فوتبال اسپانیا پیگیری کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها