یک بازی و سه دفاع چپ/ دقیقا نقشه کی‌روش چه بود؟

به هرحال کی روش به فوتبال ایران آمد تا پاسخگوی سوال های فنی مهم تیم ملی بوده و نقایص فنی تیم اسکوچیچ را برطرف کند.

یک بازی و سه دفاع چپ/ دقیقا نقشه کی‌روش چه بود؟

درحالی که از مدتها قبل، کارشناسان، اهالی فن، مربیان و رسانه ها به زهردار بودن دو مدافع کناری آمریکا اشاره کرده و به شکل ویژه تاکید کرده بودند سرجینیو دست  به عنوان مدافع راست تیم ملی آمریکا می تواند برگ برنده این تیم در رویارویی با ایران باشد، کی روش همچون مربیان مبتدی تنها راهکارش تعویض بازیکنان در دفاع چپ بود.

او ابتدا میلاد محمدی را که به هیچ وجه در تیم باشگاهی اش هم شرایط خوبی نداشت را به عنوان گزینه اول خود در این بازی ها مقابل آمریکا هم به میدان فرستاد و تنها 39 دقیقه برای مدافع راست این تیم کافی بود تا با استفاده از ضعف میلاد محمدی برای پولیشیچ گلسازی کند.

پس از میلاد محمدی، این احسان حاج صفی بازیکن پا به سن گذاشته ایران بود که به دفاع چپ رفت، اما این تعویض هم به جایی نرسید تا ابوالفضل جلالی بازیکن نیمکت نشین استقلال به عنوان سومین مدافع چپ ایران در این پست بازی کند که او هم پس از تعویض سرجینیو دست که جای خود را به شک مور داد توانست چند نفوذ نصفه و نیمه از این منطقه از زمین داشته باشد.

برهمین اساس است که باید از کی روش به عنوان دومین مربی مسن جام با این همه تجربه بین المللی پرسید که دقیقا راهکارش برای مهار منطقه راست زمین حریف چه بود؟ تعویض پیاپی مدافعان و درنهایت هم اضافه کردن سامان قدوس برای کمک به مدافعان؟

به هرحال کی روش به فوتبال ایران آمد تا پاسخگوی سوال های فنی مهم تیم ملی بوده و نقایص فنی تیم اسکوچیچ را برطرف کند اما نه تنها چنین نکرد، بلکه این ابهام را نیز از بین برد که دوران او در فوتبال ایران به پایان رسیده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها