باشگاه استقلال منتظر ورود وکیل ساپینتو است! همین روزها کار را یکسره می‌کنند

حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال گفت: «الان هم قرار است همین روزها وکیل او به ایران بیاید تا کارهای تمدید قرارداد نهایی شود. ما از سبک فوتبال استقلال رضایت داریم هر چند که دوست داشتیم تیم در لیگ برتر به عنوان قهرمانی دست پیدا می‌کرد اما همه دیدند که یکسری مشکلات داوری تا چه اندازه استقلال را متضرر کرد. با این همه منتظر هستیم تا کار را یکسره کنیم».

باشگاه استقلال منتظر ورود وکیل ساپینتو است! همین روزها کار را یکسره می‌کنند

به گزارش مستقل آنلاین؛ طی روزهای اخیر و پس از پیروزی ۷ بر ۱ استقلال مقابل تراکتور و صعود به فینال جام حذفی عطش هواداران برای تمدید قرارداد ساپینتو بیشتر شد.

حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال در گفت‌وگویی با خبرورزشی، در رابطه با اینکه چه اقدامی برای تمدید قرارداد ساپینتو صورت گرفته اظهار داشت: «همان طور که قبلا هم اعلام کردم بعد از جلسه یک ساعته در هتل آزادی با او تقریباً ما به این موضوع مشترک رسیدیم که مشکلی برای ادامه همکاری وجود ندارد و به همین خاطر من در کشور امارات با نماینده آژانس نقل و انتقالاتی ساپینتو هم دیدار کردم».

وی افزود: «الان هم قرار است همین روزها وکیل او به ایران بیاید تا کارهای تمدید قرارداد نهایی شود. ما از سبک فوتبال استقلال رضایت داریم هر چند که دوست داشتیم تیم در لیگ برتر به عنوان قهرمانی دست پیدا می‌کرد اما همه دیدند که یکسری مشکلات داوری تا چه اندازه استقلال را متضرر کرد. با این همه منتظر هستیم تا کار را یکسره کنیم».


 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها