مومنی : از مدیرعامل استقلال دلخورم

پیشکسوت استقلال گفت: سرمربیان دو تیم استقلال و پرسپولیس اولین بار است که چنین مسابقه ای را تجربه می کنند و تیم شان را با احتیاط وارد مسابقه نمی کنند.

مومنی : از مدیرعامل استقلال دلخورم

محمد مومنی در مورد برگزاری دربی پایتخت در هفته چهارم لیگ برتر گفت: دربی لیگ نوزدهم بازی بسیار خوبی خواهد شد. سرمربیان هر دو تیم برای اولین مرتبه است که چنین دربی را تجربه می کنند و بدون استرس و نگاه فوتبالی و به دور از احتیاط تیم شان را به میدان می فرستند.هر دو مربی دوست دارند که بازیکنان شان فوتبالی زیبا را ارایه بدهند و این برگ برنده هر دو تیم است. در این مسابقه مربیان استقلال و پرسپولیس محتاط نخواهند بود و به همین دلیل بازی زیبا خواهد شد.

وی افزود: من شناخت کافی از بازیکنان استقلال دارم و آنها سرشار از انگیزه هستند و دوست دارند پیروز شوند. اگر ظرفیت روانی آنها به اندازه ظرفیت بازی کردنشان باشد قطعا شرایط خوبی در میدان خواهند داشت. زیرا خیل عظیمی از هواداران این بازی را می بینند و انتظار برد دارند.

این پیشکسوت استقلال در مورد اینکه ترکیب این تیم نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی داشته است، گفت: بله کار سخت است. برخی از بازیکنان استقلال تجربه حضور در دربی را هم ندارند. حضور در استقلال با سایر تیم ها متفاوت است. حضور زیاد هواداران گاهی ناخواسته باعث آسیب روحی به بازیکنان می شود. هواداران همگی انتظار موفقیت دارند.  

مومنی در مورد اینکه چقدر برگزاری زودهنگام دربی باعث تاثیر روی کیفیت مسابقه خواهد شد، اظهار داشت: این نگاه خیلی کارشناسی و حرفه‌ای نیست. اینکه بگوییم در هفته چهارم هنوز تیم ها جا نیفتاده اند حرف درستی نیست. فوتبال امروز دنیا فوتبالی مدرن و پیشرفته است. بازیکنان و مربیان از اولین مسابقه باید بهترین عملکرد خود را ارایه بدهند. بیان اینکه هنوز هفته های ابتدایی است و بازی ها شکل واقعی خود را نگرفته مسایلی است که فقط در فوتبال ما بیان می شود و این حرف ها در فوتبال های دیگر کشورها رایج نیست. بعید می‌دانم مربی مثل استراماچونی که یک مربی حرفه ای است چنین الفاظی را به کار ببرد.

پیشکسوت استقلال در مورد مسایلی که بین او و باشگاه استقلال پیش آمد گفت: با وجود دلخوری که از فتحی مدیرعامل باشگاه دارم باید بگویم او برای باشگاه خیلی کار می‌کند و امیدوارم بتواند هواداران را راضی کند. 

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها