عصبانیت پرسپولیسی ها از مصاحبه داریوش مصطفوی

اظهارات داریوش مصطفوی رئیس کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای درباره باشگاه پرسپولیس و اشاره به وجود برخی اشکالات و ابهامات، با واکنش بسیار تند هواداران این باشگاه در فضای مجازی روبه رو شده است.

عصبانیت پرسپولیسی ها از مصاحبه داریوش مصطفوی

به گزارش مستقل آنلاین؛ به نقل از فرهیختگان، داریوش مصطفوی در خصوص اینکه از شب گذشته اعلام شده دریافت مجوز حرفه‌ای برخی باشگاه‌ها به اطلاع کنفدراسیون فوتبال آسیا رسیده، گفت: من باید مستند صحبت کنم. طبق برنامه، کمیته بدوی در تاریخ مشخصی رسیدگی می‌کند و بعد از آن کمیته استیناف کارش را شروع خواهد کرد.

وی در خصوص اینکه از شب گذشته اعلام شده کمیته بدوی به AFC دریافت مجوز حرفه‌ای چند باشگاه مانند پرسپولیس را اعلام کرده و در حالیکه آرا هنوز در کمیته استیناف بررسی نشده، این اخبار باعث سردرگمی اهالی فوتبال شده است، عنوان کرد: این را باید از رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سوال کنید. با اینحال در اولین جلسه‌ای که برگزار شود همه این مسائل را بررسی می‌کنم. چه کسی دریافت مجوز حرفه‌ای پرسپولیس را اعلام کرده است؟

 

واکنش پرسپولیسی ها

 اظهارات داریوش مصطفوی رئیس کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای درباره باشگاه پرسپولیس و اشاره به وجود برخی اشکالات و ابهامات، با واکنش بسیار تند هواداران این باشگاه در فضای مجازی روبه رو شده است. پرسپولیسی‌ها با تاکید روی این موضوع که مصطفی فقط حق اظهار نظر و تصمیم‌گیری درباره باشگاه‌هایی را دارد که به رای کمیته بدوی اعتراض کرده باشند، در حال انتقاد شدیدالحن از این مقام مسوول هستند.

با این حال با توجه به فضای موجود و مطالب منتشر شده در رسانه‌ها به نظر می رسد که وضعیت باشگاه پرسپولیس می‌تواند با وجود صدور مجوز در کمیته بدوی با مشکل رو به رو شود. امروز هم خبرگزاری فارس در دوباره در گزارشی به ابهامات مربوط به پرونده پرسپولیس اشاره کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها