عنایتی: مس رفسنجان بهترین خط حمله لیگ را دارد

من باید از بازیکنانم تشکر ویژه کنم. کم حاشیه‌ترین و بی‌ادعاترین بازیکنان تیم لیگ برتری هستیم، من دست بازیکنانم را می‌بوسم.

عنایتی: مس رفسنجان بهترین خط حمله لیگ را دارد

رضا عنایتی در نشست خبری پیش از بازی با مس رفسنجان اظهار داشت:‌ بازی فوق العاده سختی مقابل تیم با شخصیت مس رفسنجان در پیش داریم چون از نطر فوتبالی و امکاناتی از بهترین ها محسوب می شود.

وی افزود: این تیم بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد.با یک فکر خوب و شرایط ایده ال امیدوارم در این بازی موفق باشیم البته لشگری از مصدومان و محرومان را برای این بازی داریم.

سرمربی تیم فوتبال هوادار تاکید کرد: این تیم از نظر مهره‌ جزو 4 تیم اول کشورمان است.آنها هم آقای گل و هم آقای پاس‌گل دارند و ما شرایط بسیار سختی داریم. باید مقابل این تیم بسیار باهوش بازی کنیم و ان‌شاءالله به هدف‌مان برسیم. سعی می‌کنیم شرایط را به نفع خودمان در بازی جلو ببریم. با بازیکنان در مورد این مسابقه صحبت کرده‌ایم و امیدوارم با شرایط ایده‌ال در این بازی موفق شویم. در بازی با اراک 5، 6 بازیکن‌مان مصدوم و محروم شدند و بازیکنانی که داریم همگی در یک سطح هستند و مطمئنا غیبت آنها در کیفیت تیم‌مان تأثیرگذار نخواهد بود. جواد محمدی،‌حسینی، میری و آقای پورمحمد و جعفری محرومان تیم ما در بازی فردا هستند. البته جعفری و بشاگردی مصدوم هم هستند.

عنایتی در مورد خبر اعتصاب بازیکنانش در تمرین تیم گفت: ما به دید مثبت نگاه می‌کنیم، من باید از بازیکنانم تشکر ویژه کنم. کم حاشیه‌ترین و بی‌ادعاترین بازیکنان تیم لیگ برتری هستیم، من دست بازیکنانم را می‌بوسم. این یک مشکل خانوادگی است که مطمئنم در دو سه روز آینده حل خواهد شد. هم مدیریت و مالک باشگاه دنبال تأمین منابع مالی هستند و تا در چند روز آینده این مشکل برطرف می‌شود اما این مسأله باعث نمی‌شود ما از هدف‌مان دور شویم. مطمئنا بازیکنان درک می‌کنند که چه بازی‌های حساسی داریم. درون خانواده  گاهی وقت‌ها مشکلاتی پیش می‌آید و که با درایت این موضوع حل می‌شود.

وی در مورد اینکه این اعتراض بازیکنان منجر به تعطیلی تمرین تیم هم شد عنوان کرد: خبرهایش بیرون آمد. چون من نمی‌خواهم زیاد در این مورد صحبت کنم. اتفاقی که رخ داد برای خودم هم خیلی ناراحت‌کننده بود اما تمرین دیروز تحت تأثیر این مسأله قرار گرفت. این مسائل برای خودم هم غافلگیرکننده بود اما چیزی از انگیزه بازیکنان ما برای بازی فردا کم نخواهد شد و امیدوارم بازی خوبی را انجام بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال هوادار در مورد اینکه بعد از باخت مقابل استقلال نتایج خوبی گرفتید و تیم‌هایی مثل سپاهان و فولاد را هم متوقف کردید اظهار داشت: روند خوبی امتیازگیری‌مان تغییر کرد و گرنه ما در نیم‌فصل اول هم بازی های خوبی انجام دادیم اما به خاطر کم تجربگی امتیاز از دست می‌دادیم اما اکنون تجربه تیم بالا رفته و بازیکنان‌مان را شرایط را بهتر درک کرده‌اند. ما 9 فینال داریم که برای ما سخت است و این مسأله را به بازیکنان تذکر داده‌ایم. امیدوارم با این روند جلو برویم اما دغدغه من مشکلاتی است که برای تیم پیش آمد. ان‌شاءالله در این دو سه روز آینده  مشکلات حل می‌شود و ما با همان انگیزه و با یک مجموعه کاملا سالم و با انگیزه جلو می‌رویم.

عنایتی در مورد اینکه در پایان فصل چه جایگاهی برای تیم‌تان در جدول لیگ در نظر دارید گفت:‌شما برای اینکه اتفاقی را رقم بزنید باید برنامه‌ریزی در ابتدای مسیر داشته باشید. ما با مجموعه صحبت کردیم که فقط در لیگ برتر بمانیم و شخصیتی برای تیم درست کنیم.قرار شد چه من باشم و چه نباشم بنا و پایه‌ای را برای هوادار بسازیم که مستحکم باشد و سال‌های بعد با برنامه‌ریزی بهتر جایگاه بهتری قرار بگیریم. هدف ما در این فصل فقط بقا در لیگ برتر است و برنامه دیگری نداریم ولی این معنایش این نیست که  برای موفقیت و بالا آمدن در جدول تلاش نکنیم.

وی در مورد اینکه داریوش مصطفوی اعلام کرده با دستور عزیزی‌خادم استقلال و پرسپولیس از آسیا حذف شده‌اند عنوان کرد: البته من اصلا نباید در این مورد صحبت کنم چون وقتی یک نفر اطلاعات ناقص در مورد یک موضوع دارد اگر در موردش صحبت کند ممکن است ایجاد چالش و حاشیه کند. بهتر است در مورد اتفاقاتی که اطلاعات ندارم صحبت نکنم. امیدوارم هر چه که برای خیر و صلاح فوتبال‌ما است نه فقط برای استقلال  و پرسپولیس رخ بدهد. زیرا فوتبال کشور تحت شعاع خیلی از کم و کاستی‌ها است، اگر ادعای حرفه‌ای شدن داریم باید شرایط خیلی خیلی بهتری داشته باشیم اما تیم‌های ما از وضعیت آماتور هم پایین تر هستند و فقط به اسم لیگ برتر کار را جلو می‌بریم.خیلی از امکانات اولیه فوتبال حرفه‌ای را در اختیار نداریم و این ضعف بزرگی است، امیدواریم با شرایطی که فدراسیون برایش پیش آمده کسانی با تفکر روی کار بیایند تا با برنامه‌ریزی  بتوانیم فوتبال را به صورت حرفه‌ای پیش ببریم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها