الهامی: برتر بودیم و از این‌که پیروز نشدیم، ناراحتم/ تارتار از سال ۸۱ به من 2 میلیون بدهکار است

تارتار گل می‌زد، مشت گره می‌کرد، من هم همین کار را کردم اما ما از آن‌ها سر تر بودیم.

ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال هوادار در نشست خبری بعد از دیدار با ذوب‌آهن اظهار داشت: بازیکنان ۹۰ دقیقه فوتبال، خوب، پویا و بابرنامه انجام دادند، فکر نمی‌کنم در ۲-۳ سال گذشته هیچ تیمی اینقدر ذوب‌آهن را در فولادشهر اذیت نکرده بود، کاملا برتر بودیم و از این‌که نتوانستیم پیروز میدان شویم، ناراحت هستم.

وی افزود: در هر ۲ نیمه زمانی گل خوردیم که برتر بودیم، توپ به دست گلر ما نخورد و گل‌هایی که خوردیم به دروازه‌بان نخورد، این بهترین بازی هوادار در فصل بود و ذو‌ب‌آهن از موقعیت‌هایش به خوبی استفاده کرد اما گل سوم آن‌ها خطا بود.

الهامی در مورد داوری گفت: اسم داور امیر عرب‌براقی است نه علی فغانی، عرب‌براقی نمی‌تواند فغانی شود، باید در نوع خودش بهترین باشد، ۳۰ هفته در مورد داوری صحبت نکردم اما داور بازی را مدیریت کرد اما به ضرز تیم ما این کار را انجام داد، آرزوی موفقیت برای وی دارم اما امروز صلابت لازم را نداشت و اصلا خوب نبود، فکر نمی‌کنم هیچ مربی به اندازه ما از داورها تشکر نکرده است.

سرمربی تیم فوتبال هوادار تصریح کرد: می‌توانستیم پیروز شویم و بالای ذوب‌آهن قرار بگیریم، سال خوبی در هوادار داشتم، شرایط را می‌دانستم و دنبال بهانه نیستم، از همه مسؤولان تشکر می‌کنم، قرارداد ندارم اما همیشه به مدیرم احترام می‌گذارم، فوتبال ما به اینطور چیزها توجه نمی‌کند، هیچ وقت نالان نبودم و بضاعت ما از چیزی که فکر می‌کردیم، بهتر بود، نتیجه‌ای که باید می‌گرفتیم، نگرفتیم اگر ما را خواستند، جبران می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن اصیل است، ساختار فوق‌العاده دارد و جزو تیم‌های ریشه‌دار است، آرزوی موفقیت برای آن‌ها دارم و امیدوارم ذوب‌آهن به جایگاه اصلی خوب برگردد.

الهامی در مورد مصاحبه وی در مورد سرمربی‌گری تیم ملی گفت: بازی‌ها را بعد از این داستان نباختیم و پرسپولیس را نیز بردیم، از حرف‌هایی که زدم عقب‌نشینی نمی‌کنم، اگر خودم را باور نداشته باشم، بقیه من را باور نخواهند کرد، من با حرف مردم مربی‌گری نمی‌کنم، گفتم اگر شرایط مهیا باشد، کره را می‌برم و برای همین اولین‌ نفر از هدایت انصراف دادم زیرا شرایط مهیا نبود.

سرمربی تیم فوتبال هوادار همچنین بیان داشت: تارتار گل می‌زد، مشت گره می‌کرد، من هم همین کار را کردم اما ما از آن‌ها سر تر بودیم، تارتار ۲ میلیون از سال ۸۱ به من بدهکار است و ۲۱ سال است، نتوانستم پول خودم را بگیرم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها