طارمی قربانی بیست و چهارم را به لیست اضافه می‌کند

مهدی طارمی تاکنون در لیگ برتر پرتغال برابر 25 تیم به میدان رفته که دروازه 23 مورد از آنها را باز کرده است. او فردا فرصت دارد قربانی بیست و چهارم را به لیست اضافه کند.

طارمی قربانی بیست و چهارم را به لیست اضافه می‌کند

مهدی طارمی تاکنون در لیگ برتر پرتغال برابر 25 تیم به میدان رفته که دروازه 23 مورد از آنها را باز کرده است. او فردا فرصت دارد قربانی بیست و چهارم را به لیست اضافه کند.

روزنامه اوجوگو در شماره امروز خود مطلبی را منتشر کرده که به گلزنی طارمی برابر رقبای پورتو پرداخته است. اوجوگو نوشته است که طارمی از زمان حضور در لیگ برتر پرتغال، برابر 25 تیم مختلف به میدان رفته که موفق به باز کردن دروازه 23 مورد از آنها شده و این مهاجم ایرانی به دنبال قربانی بیست و چهارم در دیدار فردا برابر کاساپیا است.

بیش از نیمی از باشگاه هایی که مهدی برابر آنها گل زده، فقط در لباس پورتو به لیست اضافه شده اند. از آنجایی که آینده مهاجم ایرانی در دراگائو مشخص نیست، این می تواند آخرین فرصت گلزنی برای کاساپیا باشد.

طارمی در هفته های اخیر توانسته است قربانیان خود در لیگای پرتغالی را افزایش دهد. از آسان ترین حریفان تا دشوارترین آنها، طارمی توانسته از 23 فضا از 25 فضای ممکن را طی چهار فصل، در پرتغال پر کند. او می تواند به بازی فردا برابر کاساپیا، به عنوان یک قربانی جدید برای پر کردن یک فضای دیگر نگاه کند.

این مهاجم از شانس مشابهی در دور رفت برخوردار بود، اما نتوانست از موقعیت هایش استفاده کند. او در نیمه دوم، فرصت خوبی را برای گلزنی داشت که آن را از دست داد و نتیجه آن، تساوی با نتیجه بدون گل بود که پیامدهای فاجعه‌باری برای وضعیت پورتو در جدول رده بندی داشت.

با توجه به علاقه سایر تیم ها به جذب مهدی طارمی و اینکه آینده او در دراگائو نامشخص است، دیدار فردا با کاساپیا آخرین فرصت برای او خواهد بود تا دروازه این تیم را باز کند. نکته جالب اینکه بیست و پنجمین تیمی که طارمی هرگز موفق به باز کردن دروازه اش نشد، همان تیمی است که درهای فوتبال اروپا را به روی او باز کرد: ریو آوه. او چهار بار برابر تیم سابقش به میدان رفت ولی در امر گلزنی ناکام بود.

مسئله دیگر این است که جام ملت های آسیا می تواند برای پورتو دردسرساز شود. اگر طارمی به قرارداد فعلی خود با این باشگاه تا پایان فصل 2023 – 2023 پایبند باشد، برنامه جام ملت های آسیا می تواند برای باشگاه پورتو دردسرساز شود. پس از انصراف چین از میزبانی، این رویداد از 12 ژانویه تا 10 فوریه 2024 در قطر برگزار خواهد شد. با حضور ایران در این جام و مهدی که یکی از مهره های اصلی تیم است، آبی و سفیدها این مهاجم را در تعدادی از بازی های مهم در اختیار نخواهند داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها