کیانوش رحمتی: استقلال، شانس اول قهرمانی در جام حذفی است

پیشکسوت استقلال معتقد است که شاگردان ساپینتو شانس اول قهرمانی در جام حذفی‌اند.

کیانوش رحمتی: استقلال، شانس اول قهرمانی در جام حذفی است

پیشکسوت استقلال معتقد است که شاگردان ساپینتو شانس اول قهرمانی در جام حذفی‌اند.

کیانوش رحمتی درباره پیروزی دو بر یک استقلال مقابل مس رفسنجان توضیح داد: بازی سنگین و پرفشاری بود. استقلال چند بازیکن تاثیرگذارش را هم به علت مصدومیت در اختیار نداشت و تیم مس رفسنجان نیز یکی از تیم‌های بابرنامه لیگ است که کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد.

او ادامه داد: بازی سراسر تاکتیکی بود و شاهد خلق موقعیت‌های زیادی از سوی هر دو تیم بودیم. با این حال فکر می‌کنم استقلال مستحق پیروزی بود، چون همه عوامل و بازیکنان این تیم می‌خواستند تا انتها امیدوار به قهرمانی باشند ولی با نتایجی که کسب شد متاسفانه دیگر نمی‌توان قهرمان شد.

پیشکسوت استقلال درباره بازگشت این تیم پس از دریافت گل اول نیز گفت: به هر حال بازی در خانه حریف سخت است؛ آن هم وقتی در خانه حریفی مثل مس رفسنجان عقب هستید. اینکه بخواهید جبران کنید کار دشواری است.

رحمتی افزود: اینکه در ۱۵ دقیقه آخر بازی را به تساوی بکشید و در ادامه برنده از زمین خارج شوید،‌ نشان می‌دهد که بازیکنان به بلوغ تاکتیکی رسیده‌ و به قول معروف می‌توانند در لحظات حساس بهترین تصمیم را بگیرند. در مجموع عملکرد کادر فنی و بازیکنان خوب بود.

او درباره شرایط بد روحی بازیکنان استقلال نیز گفت: حدود ۱۰ ماه این تیم به امید قهرمانی جنگید اما از هفته گذشته تا الان و بعد از بازی دربی، زحمات حدود ۱۰ ماهه تیم خراب شد و همه این‌ها تاثیرات روحی و روانی خود را روی بازیکنان می‌گذارد. با این حال این بچه‌ها شایسته احترام هستند که در خانه حریف بازی باخته را به برد تبدیل کردند.

رحمتی تاکید کرد: البته عارف غلامی و سیدحسین حسینی مقصر اصلی بودند و جای تعارف نیست و باید بین سید و عارف هماهنگی بیشتری بود. تعارف در آن شرایط و فضا اصلا جایز نیست.

او درباره شانس استقلال برای قهرمانی در جام حذفی نیز گفت: در جام حذفی من استقلال را شانس اول قهرمانی می‌دانم. ما دربی را باختیم؛ در حالی که بازی برابر از سوی هر دو تیم بود و به نظرم با یک ضربه نتیجه تغییر می‌کرد که آن ضربه به نفع پرسپولیس تمام شد. شانس اول قهرمانی جام حذفی استقلال است.

رحمتی در پایان گفت: به هر حال اعضای این تیم می‌خواهند تلاش یک‌ساله خود را با قهرمانی به هواداران هدیه بدهند؛ هوادارانی که همه‌جوره پشت تیم بوده‌اند. امیدوارم با قهرمانی در جام حذفی خستگی از تن تیم و هوادران دربرود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها