ذوالمجدیان: قصاص قبل از جنایت نمی‌کنیم؛ نگران داور بازی با استقلال نیستیم

سرپرست تیم تراکتور گفت: نگران داوری با استقلال نیستیم و امیدواریم تیم داوری برنده این مسابقه باشد.

ذوالمجدیان: قصاص قبل از جنایت نمی‌کنیم؛ نگران داور بازی با استقلال نیستیم
سرپرست تیم تراکتور گفت: نگران داوری با استقلال نیستیم و امیدواریم تیم داوری برنده این مسابقه باشد.
 
اکبر ذوالمجدیان در خصوص دیدار تراکتور با استقلال در فاصله یک هفته و این بار در جام حذفی اظهار داشت: در جام حذفی یک تیم باید در پایان بازی برنده باشد و همه تیم‌ها برای برنده شدن بازی می کنند. تراکتور هم برای کسب پیروزی بازی خواهد کرد و نگران این نیستیم که با استقلال بازی داریم. اینکه خیلی زود با این حریف بازی داریم مسئله عجیبی نیست و اگر در یک شانزدهم نهایی با استقلال بازی نمی‌کردیم هم ممکن بود دو مرحله بعد در یک چهارم یا در نیمه‌نهایی با استقلال دیدار داشته باشیم. چون در بازی قبلی که در لیگ برتر بود توانستیم استقلال را شکست دهیم بچه‌ها با روحیه مضاعفی به مصاف این تیم خواهند رفت و فرقی نمی‌کرد در تهران یا تبریز با این تیم بازی داشته باشیم. هدف ما کسب پیروزی است و ان‌شآءالله نتیجه خوبی برای خود و هواداران به دست آوریم.

**مقابل استقلال غایب نداریم

وی درباره اینکه تمامی نفرات تراکتور در شرایط بازی قرار دارند، گفت: همه بازیکنان تیم حاضر هستند و مصدوم و محرومی نداریم. در بازی قبلی با استقلال محمد عباس زاده محروم بود اما در این بازی آمادگی لازم را همانند سایر بازیکنان دارد. هر بازیکنی را که پاکو خمز صلاح بداند برای تیم بازی خواهد کرد. تمامی نفرات هم وقتی داخل زمین شوند با تمام توان بازی می‌کنند و همه دیدند در بازی قبلی به این شکل ظاهر شدیم. به جای آنکه بازیکنان ما خسته شوند رفته رفته بدن‌ها بیشتر اماده می‌شود و با شرایط بهتری بازی خواهند کرد.

**خمز لیست خود را به مدیرعامل داده است

سرپرست تیم تراکتور در مورد اینکه وضعیت نقل و انتقالات تیمش مشخص شده، عنوان کرد: سرمربی تیم فهرست خود را به مدیرعامل تحویل داده اما پس از بازی با استقلال مشخص می‌شود چه نفراتی از تیم جدا می‌شوند و کدام بازیکنان مورد نظر پاکو خمز هستند تا برای جذب آنها اقدامات لازم صورت گیرد.

**حق وردی بدون اطلاع رفت

وی در مورد جدایی حجت حق وردی و سعید واسعی گفت: حق وردی تا ۱۰ دی با ما قرارداد داشت و به صورت قرضی از سومقابیت آذربایجان به تراکتور آمده بود. قرار بر این بود که برای تمدید قراردادش با مدیرعامل باشگاه جلسه‌ای بگذارد اما بدون آنکه به ایوب بهتاج مدیرعامل وقت تیم حرفی بزند به آذربایجان رفت و گویا با نفتچی باکو به توافق رسیده است. در حال حاضر مدیرعامل تیم هوشنگ نصیرزاده است اما حق وردی بدون اطلاع رفت و نخواست که بماند. واسعی هم مورد تأیید قربان بردیف نبود و به همراه رضا یزدان دوست که شرایط مشابهی داشت از تیم جدا شدند و در مجموع ۳ بازیکن از تیم رفتند. در خبرها خواندم واسعی به فولاد خوزستان پیوست. اینکه گفته شده از لحاظ اخلاقی نتوانسته نظر سرمربی را جلب کند را نمی‌دانم چون در آن مدت که رفتار او را در تراکتور دیدم از این بازیکن بی‌اخلاقی ندیدم. 

**داور اشتباه سهوی یا عمدی نداشته باشد

ذوالمجدیان در مورد اینکه تیم تراکتور چه دیدگاهی در مورد انتخاب کوپال ناظمی در بازی فردای تیمش با استقلال دارد، عنوان کرد: در بازی قبلی با استقلال وحید کاظمی با شجاعت داوری کرد و گل تیم ما که سالم به ثمر رسید را به رغم آنکه ابتدا کمک وی آفساید دانسته بود پس از دیدن فیلم مورد تأیید قرار داد. نظیر این اتفاق در بازی با ملوان رخ داد که سید علی داور بازی ابتدا گل را اعلام کرد اما پس از مشورت با کمک خود آن را مردود دانست که بعد از بازی مشخص شد اشتباه کرده است. امیدوارم در بازی فردا هم کوپال ناظمی قضاوت خوبی داشته باشد و نگرانی بابت داوری نداریم. قصاص قبل از جنایت نمی‌کنیم و امیدواریم تیم داوری برنده بازی باشد. همه تیم‌ها زحمت می‌کشند و ما هم دوست داریم از ناحیه داوری لطمه نخوریم. خواسته تراکتور این است که نتیجه بازی‌ها توسط دو تیم درون زمین مشخص شود و تیم داوری هم بهترین قضاوت را داشته باشد. مثل بازی با پرسپولیس نشود که الکی پنالتی برای حریف گرفته شود و در کل داور اشتباه سهوی یا عمدی نداشته باشد. 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها