چشمی دستش را جراحی کرد

کاپیتان دوم استقلال در سفر به رفسنجان استقلال را همراهی نکرد و جای خود را در ترکیب بازی امروز به زبیر نیک‌نفس خواهد داد.

چشمی دستش را جراحی کرد

روزبه چشمی کاپیتان دوم استقلال این فصل بازی در ترکیب استقلال را در پست تک هافبک دفاعی را تجربه کرد که یک اتفاق تازه در فوتبال برای او بود، به این خاطر که  بازی در پست هافبک دفاعی در بیشتر تیم‌های قبلی در یک کنار یک هافبک دفاعی دیگر بوده، چون بیشتر تیم‌ها با دو هافبک دفاعی بازی می‌کنند. تجربه جدید البته برای او یک تجربه موفق هم بوده، به این خاطر که عملکرد دفاعی استقلال در فصل اخیر قابل دفاع است و از سویی تیم در فاز تهاجمی، با 43 گل زده، بهترین بشمار می‌رود.

مراقب از دست برای جلوگیری از تشدید مصدومیت، تمرکز روزبه چشمی را برای تکرار نمایش‌های خوب در ترکیب تیم گرفته بود و در نهایت ریکاردو ساپینتو به این بازیکن اجازه داد، دست خود را پیش از بازی با مس جراحی کند و بعد از این بازی در اردوی تیم حاضر شود. کوین یامگا و آرش رضاوند دیگر بازیکنان مصدوم استقلال هستند که شاید به بازی با تراکتور هم نرسند، اما به نظر می‌رسد برای بازی مهم با نساجی در نیمه نهایی جام حذفی آماده همراهی آبی‌ها خواهند شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها