جانشین امیر قلعه نویی؛ ناکام ترین سرمربی فعلی لیگ برتر!

گل‌گهر سیرجان با هدایت امیر قلعه‌نویی در سالیان گذشته همواره روندی صعودی را در فوتبال ایران تجربه کرده است.

جانشین امیر قلعه نویی؛ ناکام ترین سرمربی فعلی لیگ برتر!

گل‌گهر سیرجان با هدایت امیر قلعه‌نویی در سالیان گذشته همواره روندی صعودی را در فوتبال ایران تجربه کرده است؛ به‌طوری که قلعه‌نویی در اولین سال حضورش در سیرجان همراه با این تیم ۴۵ امتیاز به‌دست آورد و در رتبه پنجم جدول، سرمه‌ای‌پوشان به کار خود پایان دادند. در فصل گذشته، شاگردان امیر قلعه‌نویی شرایط بهتری را تجربه کردند و با ۵۱ امتیاز در جایگاه چهارم لیگ بیست‌ویکم را به پایان بردند؛ آن‌هم در شرایطی که ۷ امتیاز گل‌گهر به واسطه پرونده جنجالی اریک باگناما در میان از بین رفت.

قلعه‌نویی در لیگ بیست‌ودوم هم روزهای خوبی را با گل‌گهر سیرجان تجربه کرد و تا پایان هفته بیست‌وسوم، گل‌گهر را با ۴۰ امتیاز در رتبه چهارم جدول حفظ کرد تا با بهترین میانگین امتیازگیری در سال‌های حضورش در سیرجان، این تیم را ترک کند و به سراغ هدایت تیم ملی برود. اما بعد از پایان کار این سرمربی باتجربه که توانست گل‌گهر را به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی هم در فصل جاری برساند، شرایط کاملاً در سیرجان تغییر کرده و سرمه‌ای‌پوشان حتی برای رسیدن به رتبه پنجم هم امید چندانی ندارند!

سعید الهویی که در نقش دستیار امیر قلعه‌نویی در تیم‌های سپاهان و گل‌گهر سابقه فعالیت داشت، بعد از پایان کار این سرمربی باتجربه در سیرجان جانشین قلعه‌نویی شد و امید داشت تا بتواند به عنوان یک سرمربی جوان در گل‌گهر شروع موفقی داشته باشد. الهویی بازی اول را مقابل نساجی مازندران با برد پشت سر گذاشت اما خیلی زود شرایط علیه او تغییر کرد؛ به‌طوری که برتری مقابل نساجی، اولین و آخرین پیروزی سعید الهویی در قامت سرمربی محسوب می‌شود و ۵ بازی اخیر سیرجانی‌ها نتوانسته‌اند هیچ بردی را در لیگ برتر و جام حذفی به‌دست آورند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها