ستاره فولاد و شانس قهرمانی کوپا دل ری!

تورس در ژانویه سال جاری میلادی پس از 18 فصل از اوساسونا جدا شد و همه را با تصمیمش برای پیوستن به باشگاه فولاد خوزستان متعجب کرد.

ستاره فولاد و شانس قهرمانی کوپا دل ری!

تورس در ژانویه سال جاری میلادی پس از 18 فصل از اوساسونا جدا شد و همه را با تصمیمش برای پیوستن به باشگاه فولاد خوزستان متعجب کرد.

او تصمیم گرفت به این باشگاه ملحق شود تا در کنار جواد نکونام، دوست و هم بازی قدیمی‌اش، باشد و برای تیم او که حالا مربی فولاد شده بود بازی کند.

اما این بازیکن حالا بار دیگر به همراه اوساسونا در مسیر سفر به سویل است که قرار است فینال کوپا دل ری آنجا برگزار شود. او به همراه این تیم سفر خواهد کرد و در هتل محل اقامت بازیکنان اوساسونا هم حضور خواهد داشت.

تورس در پاسخ به سوالی درباره غیبتش در ترکیب فولاد در دیدار روز گذشته گفت:« رفتار این باشگاه فوق العاده بوده است. من قرار بود پس از حضور در این بازی در لیگ ایران سفر کنم اما شرایط سخت می‌شد و به همین دلیل توانستم زودتر بیایم.»

او در دو مرحله ابتدایی رقابت‌های کوپا دل ری فصل 23-2022 در ترکیب اوساسونا به میدان رفت و در هر دو دیدار بازوبند کاپیتانی را به بازو داشت و سه پاس گل هم به نام خودش به ثبت رساند.

او 18 سال قبل پیش از پیوستن به این تیم توانسته بود حضور آنها در فینال این رقابت‌ها در سال 2005 را از نمایشگر بزرگ شهر پامپلونا تماشا کند و حالا قرار است تیم محبوبش را از روی سکوها تشویق کند اما به خوبی می‌داند که اگر این تیم موفق به پیروزی برابر رئال مادرید شود، مدالی از گردن او هم آویخته خواهد شد. او با خنده می‌گوید:« به نظر می‌رسد که این طلسم قهرمان نشدن فقط برای من بودم، من نحس بودم.»

تورس هم به خوبی از این که رئال مادرید مدعی اصلی قهرمانی است خبر دارد اما باور دارد که اوساسونا توانایی پیروزی و قهرمانی در این دیدار را دارد:« نباید تصور کنیم که این بازی از همین حالا از دست رفته است. با توجه به این که فقط همین یک بازی است، هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.»

این بازیکن همچنین درباره شرایطش در ایران به مارکا گفت:« من خوشحال هستم. از زمانی که رسیدم تقریبا در همه دیدارها بازی کردم. واقعا از شرایطم و احساسی که دارم راضی هستم. دوست داشتم دوباره بازی کنم و حضور خودم را در زمین حس کنم.»

او همچنین می‌گوید که سطح بازی‌ها باعث شگفتی او شده است:« حقیقت این است که آنها واقعا رقابت بسیاری دارند. ارائه چنین فوتبالی دشوار است چون بسیار فیزیکی است. تفاوت اصلی در تصمیم‌گیری‌هاست که ناکامی آنها در این زمینه بیشتر از فوتبال ما است.»

تورس 11 بازی در طول این مدت انجام داده و موفق شده دو گل و دو پاس گل در کارنامه‌اش به ثبت برساند. بعضی از آنها از روی ضربات شروع مجدد بوده تا بار دیگر لقب Mago de Arre را زنده کند، لقبی که با خنده می‌گوید هنوز نتوانسته معادلی در فارسی برایش پیدا کند اما در اولین فرصت این کار را خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها