آبشک: منتظرم تا تکلیف سرمربی فولاد مشخص شود

چند پیشنهاد دارم، اما فعلاً منتظرم تا تکلیف سرمربی فولاد برای فصل بعد مشخص شود. سعی می‌کنم بهترین تصمیم ممکن را بگیرم.

آبشک: منتظرم تا تکلیف سرمربی فولاد مشخص شود

هافبک فصل گذشته تیم فوتبال فولاد خوزستان اعلام کرد، هنوز تصمیمی برای فصل آینده نگرفته و منتظر مشخص شدن تکلیف سرمربی این تیم است.

محمد آبشک درباره عملکرد فولاد خوزستان در فصل گذشته، اظهار داشت: ما در مجموع فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم، هر چند که فکر می‌کنم اگر در بعضی از بازی‌ها ساده امتیاز از دست نمی‌دادیم، حتی رتبه سوم را هم به دست می‌آوردیم. با این حال قهرمان سوپرجام شدیم و در آسیا هم با نتایجی خوب از گروه‌مان صعود کردیم تا فصل خوبی برای فولاد رقم بخورد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از عملکردش در فصل گذشته رضایت دارد، تصریح کرد: من در این مورد نباید حرف بزنم و امیدوارم کادر فنی و هواداران راضی باشند. از خودم انتظار بیشتری داشتم، ولی همیشه در زمین مسابقه تلاش کردم تا بهترین عملکرد را نشان دهم.

آبشک در واکنش به اینکه برخی معتقدند در زمین مسابقه با خشونت زیاد بازی می‌کند، خاطرنشان کرد: من حتی وقتی در محل خودمان یا در کوچه هم بازی کنم دنبال محکم بازی کردن هستم. به هر حال هر بازیکنی خصوصیات خودش را دارد و من هم با توجه به پستی که در آن بازی می‌کنم دوست دارم فوتبال محکمی را به نمایش بگذارم، ولی دنبال خشونت نیستم یا اینکه بخواهم عمدی بازیکن دیگری را مصدوم کنم. البته در زمین مسابقه گاهی اوقات جر و بحث و درگیری به وجود می‌آید که آنهم طبیعی است.

هافبک فصل گذشته فولاد در مورد وضعیتش برای فصل بعد هم گفت: قرارداد من تمام شده است و بازیکن آزاد هستم. چند پیشنهاد دارم، اما فعلاً منتظرم تا تکلیف سرمربی فولاد برای فصل بعد مشخص شود. سعی می‌کنم بهترین تصمیم ممکن را بگیرم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها