مربی ملوان: بازیکنان سپاهان التماس می‌کردند تا شُل بازی کنیم!

بابک پورغلامی، مربی ملوان گفت: اگر تیم ما می‌رفت اصفهان و باز بازی می‌کرد و ۴، ۵ گل می‌خورد، همه تعریف می‌کردند و می‌گفتند، ملوان تیم خوبی است. حالا که نتوانستند ما را ببرند، می‌گویند ضد فوتبال بازی کردیم. این حرف‌ها چیست؟

مربی ملوان: بازیکنان سپاهان التماس می‌کردند تا شُل بازی کنیم!

به گزارش مستقل آنلاین؛ به نقل از فرهیختگان، بابک پورغلامی، مربی ملوان گفت: ما فوتبال خودمان را بازی کردیم. راستش را بخواهید اصلاً برای ما اهمیت نداشت که پرسپولیس یا هر تیم دیگری نگاهش به این بازی است. ما همیشه برای سربلندی تیم خودمان بازی می‌کنیم.

اگر تیم ما می‌رفت اصفهان و باز بازی می‌کرد و ۴، ۵ گل می‌خورد، همه تعریف می‌کردند و می‌گفتند، ملوان تیم خوبی است. حالا که نتوانستند ما را ببرند، می‌گویند ضد فوتبال بازی کردیم. این حرف‌ها چیست؟ 

اگر می‌باختیم می‌شدیم، بهترین تیم. ۷، ۸ بازیکن ما در مقابل سپاهان به میدان رفتند که فصل پیش در لیگ یک بودند. آن‌ها تیمی پرمهره و پرهزینه هستند و حق‌دارند از نتیجه ناراحت باشند اما نباید تلاش ما را زیر سؤال ببرند. مورایس و سپاهانی‌ها به‌جای این حرف‌ها تاکتیک تیمی‌شان را درست کنند.

داخل زمین بازیکنان سپاهان به بچه‌های ما التماس می‌کردند که بازی را شل کنیم. سال ۸۰ هم که من گل برتری را به استقلال زدم، نیکبخت و علی موسوی می‌گفتند چه خبرتان است. باور کنید کل ایران یا ۹۹ درصد می‌گفتند که ما به سپاهان می‌بازیم. 

اما بچه‌های ما کاری کردند کارستان. مزد تلاش خودشان را گرفتند. بچه‌ها کار خودشان را کردند و به آن‌ها افتخار می‌کنیم. به خاطر همین بود که گزارشگر اصفهان داشت می‌سوخت. درحالی‌که باید گزارشگر بی‌طرف باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها