مورایس: می‌توانم داور را ببخشم به شرطی که...

مورایس سرمربی پرتغالی در مورد پنالتی تراکتور و اعتقاد تیمش به پنالتی روی مغانلو گفت: "نمی‌دانم چه کسی تصمیمات اشتباه را گرفته ولی صحنه مشابهی که پنالتی گرفت را روی ما نگرفت و دقیقا قبل از اعلام پنالتی برای تراکتور، توپی وجود داشت که امید پرید و هادی محمدی بازیکن ما را بغل می کند و این را می توانست ببیند و خطا بگیرد، ولی پنالتی را دید و خطا گرفت و این چیزی است که می‌گویم می‌تواند منصفانه باشد اما خب می‌توانم داور را ببخشم...

مورایس: می‌توانم داور را ببخشم به شرطی که...

به گزارش مستقل آنلاین؛ به نقل از "ورزش سه، تیم فوتبال سپاهان در حساس ترین بازی هفته مقابل تراکتور شکست خورد تا در جدول رده بندی دیگر نه به واسطه سه امتیاز اختلاف که به لطف برتری در بازی رودررو بالاتر از استقلال به عنوان صدرنشین قرار بگیرد.

پس از بازی، ژوزه مورایس، سرمربی تیم سپاهان در نشست خبری حاضر شده و صحبت‌هایش را این طور آغاز کرد: "دوست دارم بگویم که بازی خوبی بود در کل که لیاقت این لیگ خوب. دو تیم خوب. جوی که دیدم فوق العاده بود. استادیوم پر از تماشاچی و جو خوب و بازی خوب چیزی بود که دوست داشتیم ببینیم. امکان پذیر نبود امروز برنده بازی باشیم. موقعیت‌هایی داشتیم و همان طور که تراکتور به گل رسید، ما هم می‌توانستیم به گل برسیم. هنوز صحنه پنالتی تراکتور را ندیدم و نمی‌توانم قضاوت کنم فقط چیزی که می‌توانم بگویم این است که رزاق پور روی شهریار یک پنالتی واضح انجام داد و همین طور حسینی وقتی با شهریار بود خیلی واضح توپ روی دستش غلت خورد و داور خیلی سریع برای تراکتور پنالتی گرفت و دو بار موقعیت داشت برای ما پنالتی اعلام کند که نکرد و فکر می‌کنم بدترین قسمت بازی همین بود. ولی در کل امیدوارم باز هم چنین بازی ای ببینیم."

مورایس در ادامه در خصوص پیش بینی اش از تیم قهرمان گفت: "واقعا نمی‌دانم و آدمی نیستم که حدس بزنم ولی چیزی که از ته دل آرزو می‌کنم این است که منصفانه باشد و یک تیم هیچ وقت سود نبرد و تصمیمات جوری نباشد که تیمی متضرر شود و تیم دیگر سود ببرد."

سرمربی پرتغالی در مورد پنالتی تراکتور و اعتقاد تیمش به پنالتی روی مغانلو گفت: "نمی‌دانم چه کسی تصمیمات اشتباه را گرفته ولی صحنه مشابهی که پنالتی گرفت را روی ما نگرفت و دقیقا قبل از اعلام پنالتی برای تراکتور، توپی وجود داشت که امید پرید و هادی محمدی بازیکن ما را بغل می کند و این را می توانست ببیند و خطا بگیرد، ولی پنالتی را دید و خطا گرفت و این چیزی است که می‌گویم می‌تواند منصفانه باشد اما خب می‌توانم داور را ببخشم، چون همان طور که من اشتباه می‌کنم او هم اشتباه می‌کند اما به شرطی که یک بار، دو بار باشد نه چند بار..."

مورایس در مورد این که آیا سبک بازی تراکتور باعث خراب شدن بازی سپاهان شد، ضمن توضیح درباره غیبت در نشست پیش از بازی گفت: "ما معمولا در اصفهان کنفرانس را بعد از ظهر برگزار می‌کنیم ولی نمی‌دانم چرا کنفرانس خبری در اینجا در این ساعت بوده و در اصفهان همیشه تیم میهمان 19:45 کنفرانس داشته و میزبان 20. می توانستند از ما بپرسند چه ساعتی می‌رسید. از ما ساعت 18 خواستند یک صدایی ضبط کنیم و بفرستیم اما من هرگز چنین کاری نمی‌کنم چون کنفرانس برای این است که بیاییم و در حضور شما خبرنگاران عزیز سوال و جواب کنیم. خیلی راحت می‌توانستند کنفرانس را ساعتی بگذارند که من حضور داشته باشم چون واقعا دوست دارم در کنفرانس‌ها حاضر باشم. دو تیم داریم و هر دو تیم قصد بردن دارند. بازی هم یک جوری نبود که بگوییم تیم دیگری برتر بود. نیمه اول یکم موقعیت ما بیشتر بود و نیمه دوم هم ضدحملات بود و پنالتی که گفتیم. همانطور که گفتم داور یک پنالتی برای تراکتور گرفت که می توانست برای ما هم بگیرد. معمولا دوست داریم بازیسازی کنیم حتی اگر حریف به دنبال پرس ما باشد اما بعضی وقت‌ها جابجایی در زمین رخ می‌دهد و تصمیم بازیکنان است که گاها تصمیم می‌گیرند جابجا شوند. امسال سال اول حضور من بود و پیشرفت هم کردند بازیکنان. اما این به آنها برمی‌گردد و جابجایی‌های لحظه ای در بازی. البته تراکتور هم آن طور که می‌خواست نتوانست بازی کند شاید به خاطر پرسی بود که ما روی آنها گذاشتیم و آنها روی ما گذاشتند."

مورایس در مورد عملکرد پیستون های تیمش گفت: "به نظر من عملکرد آنها خوب بود. در نیمه اول هم دیدید رامین چندباری نفوذ کرد و فرشاد و امید هم شوت زدند اما هنوز جلو نیامده داور پرچم می‌زد. به نظر من خوب بازی کردند. شاید چیزهایی که من می‌بینم شما زاویه دید آن را نداشتید."

سرمربی تیم صدرنشین لیگ در پاسخ به اینکه آیا خلاصه کردن برد تراکتور در نگرفتن پنالتی سپاهان درست است یا خیر گفت: "تراکتور برد، یک گل زدند و لیافت برد داشتند. همان طور که گفتم، بردی را زیر سوال نبردم. گفتم اتفاقا شادی تراکتور جوری بود که انگار قهرمان لیگ شده و نشان می دهد چه تیمی را بردند. فقط گفتم داور می توانست برای ما هم پنالتی بگیرد که ندید. در صحنه ای که پنالتی علیه ما گرفت بدون اینکه درنگ کند پنالتی را گرفت ولی برای ما در صحنه مشابه خیلی صبر کرد و روی صحنه بعدی هم خیلی فکر کرد و نگرفت. همین."

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها