سخنرانی جالب مجیدی در رختکن کلباء: شجاع باشید!

فرهاد مجیدی پیش از آغاز دیدار برابر الشارجه، با نوشتن کلمه شجاع، به بازیکنانش انگیزه و روحیه داد.

سخنرانی جالب مجیدی در رختکن کلباء: شجاع باشید!

تیم فوتبال اتحاد کلباء هفته قبل توانست پیروزی مهمی را در رقابت های ادنوک لیگ امارات کسب کند. شاگردان فرهاد مجیدی با نتیجه 2 بر یک از سد نائب قهرمان فصل قبل یعنی الشارجه گذشتند. تیمی که می توانست با کسب سه امتیاز این مسابقه، برای کسب سهمیه آسیایی تلاش کند.

پیروزی کلباء سبب شد تا رتبه این تیم در رده هشتم تضمین شود و با توجه به 2 هفته باقیمانده از لیگ و فاصله امتیازی شاگردان مجیدی با تیم های بالاتر و پایین تر خود، امکان تغییر جایگاه ببرها در هفته های باقیمانده غیرممکن باشد.

پس از پیروزی بزرگ کلباء برابر الشارجه که با گل دقیقه 100 احمد عامر به دست آمد، ویدیویی از رختکن این تیم در فضای مجازی منتشر شد که در نوع خود جالب توجه است.

فرهاد مجیدی سرمربی جوان کلباء درحالیکه کاغذی را مقابل خود گرفته و کلمه شجاع را به 2 زبان انگلیسی و عربی روی آن نوشته، با کلمات انگیزشی به بازیکنانش روحیه می دهد تا در زمین مسابقه برای کسب پیروزی بجنگند.

مجیدی خطاب به بازیکنانش می گوید: همه یک دور این کلمه را بخوانند. اگر ما به این کلمه عمل کنیم، بازی را برنده می شویم. هر نتیجه ای به دست آمد، مال من است و به مدیریت پاسخ می دهم. ولی شما بدون ترس بازی کنید. دوباره می گویم، بدون ترس! نتیجه مال من است.

این ویدیو توسط مدیران کلباء و صفحات مجازی اماراتی منتشر و مورد استقبال قرار گرفته است. پس از پیروزی کلباء برابر الشارجه، بسیاری از کاربران در فضای مجازی به تحسین عملکرد مجیدی در فصل نخست حضور در کلباء پرداختند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها