بدسلیقگی به سبک سازمان خصوصی‌سازی

رئیس سازمان خصوصی‌سازی در وعده‌ای جدید از تغییرات هیئت مدیره استقلال و پرسپولیس در دو هفته آینده خبر داده آن هم در کوران رقابت این دو تیم برای قهرمانی!

بدسلیقگی به سبک سازمان خصوصی‌سازی

در حالی که در هفته‌های اخیر و با وعده‌های متعدد حسین قربان‌زاده رئیس سازمان خصوصی تمام اهالی فوتبال در انتظارات تغییرات مدیریتی در مجمع روز گذشته دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بودند؛ این مجامع بدون تغییر و خروجی خاصی برگزار شد.

طبق خبر منتشر شده در رسانه رسمی وزارت ورزش در مجامع روز گذشته تنها صورت‌های مالی استقلال و پرسپولیس مورد بررسی قرار گرفت و در ادامه اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل‌های دو باشگاه توضیحاتی در خصوص روند حاکم در مجموعه خود ارائه کردند. اتفاقی که نشان می‌دهد برخلاف صورت جلسه منتشر شده در آگهی دعوت به مجامع، هیچ صحبتی درباره تغییرات اعضای هیئت مدیره مطرح نشده و این اعضا فعلاً به کار خود ادامه خواهند داد.

این موضوع اما با واکنش حسین قربان‌زاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی مواجه شد و او در فضای مجازی از تغییرات هیئت مدیره این دو باشگاه در دو هفته آینده خبر داد. قربان‌زاده در این‌باره نوشت: «با توجه به تشکیل هیئت انتخاب پنج نفره مشترک بین وزارت ورزش و جوانان و سازمان خصوصی‌سازی، یکی از دستور جلسات مجمع امروز دو باشگاه یعنی تغییر اعضای هیئت مدیره، به مدت دو هفته به تعویق افتاد و صرفاً دستور جلسه تصویب صورت‌های مالی در دستور کار قرار گرفت. در این فاصله دو هفته‌ای جلسات فشرده هیئت انتخاب برگزار می‌شود و پس از مصاحبه تخصصی با نامزدهای اعضای هیئت مدیره، این هیئت، اعضای پیشنهادی نهایی خود را به مجمع معرفی می‌کند. لذا شایعه ابقای اعضای هیئت مدیره فعلی در مجامع دو باشگاه صحت ندارد و حتماً در جلسه مجمع فوق‌العاده دو هفته آینده هیئت مدیره دو باشگاه با هدف ارتقا انضباط مالی و عملکرد حرفه‌ای دستخوش تغییرات خواهند شد».

قربان‌زاده در حالی گفته «با توجه به تشکیل هیئت انتخاب پنج نفره مشترک بین وزارت ورزش و جوانان و سازمان خصوصی‌سازی، یکی از دستور جلسات مجمع امروز دو باشگاه یعنی تغییر اعضای هیئت مدیره، به مدت دو هفته به تعویق افتاد» که چهارشنبه هفته گذشته باز هم در فضای مجازی از تغییر قریب‌الوقوع هیئت مدیره خبر داده بود!

اگر حرف قربان‌زاده را مدنظر قرار دهیم، دو تیم استقلال و پرسپولیس دو هفته آینده (حدود 20 اردیبهشت) در حساس‌ترین مقطع فصل خود قرار دارند و تغییرات در رأس این باشگاه‌ها در این مقطع سرنوشت‌ساز چندان منطقی به نظر نمی‌آید. پرسپولیس و استقلال به‌عنوان دو مدعی اصلی 22 و 29 اردیبهشت‌ماه در دو هفته پایانی لیگ برتر به مصاف حریفان خود خواهند رفت و اینکه چه اصراری است که در کوران رقابت‌ لیگ و در کورس قهرمانی چنین اتفاقی رخ دهد را شاید فقط قربان‌زاده بتواند جواب دهد. اگر تغییرات دو هفته دیرتر رخ دهد، چه اتفاقی می‌افتد؟ رئیس سازمان خصوصی‌سازی که تاکنون صبر کرده، اگر دو هفته بیشتر صبر کند اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد. کاش بهتر باشد قربان‌زاده پیش از گذاشتن استوری در صفحه شخصی‌اش برنامه هفته‌های پایانی لیگ را هم مرور کند.

نکته دیگر اینکه سکوت رئیس سازمان خصوصی‌سازی درباره برگزاری مجمع هر دو باشگاه در وزارت ورزش با وجود ادعای جداسازی مالکیت آنها در نوع خود عجیب و قابل تأمل است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها