جنگ نقل و انتقالاتی منچستریونایتد و پاریسی ها با جدایی مسی!

انتظار می‌رود لیونل مسی پس از پایان قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن در تابستان ساری جاری این باشگاه را ترک کند. خروج او می‌تواند روی برنامه‌های نقل و انتقالاتی پی‌اس‌جی تاثیرگذار باشد، همین طور منچستریونایتد!

جنگ نقل و انتقالاتی منچستریونایتد و پاریسی ها با جدایی مسی!

به گزارش مستقل آنلاین؛ جدایی احتمالی لیونل مسی از پاری‌سن‌ژرمن می‌تواند این باشگاه را وارد یک دوئل نقل و انتقالاتی با منچستریونایتد کند.

ورزش سه نوشت: انتظار می‌رود لیونل مسی پس از پایان قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن در تابستان ساری جاری این باشگاه را ترک کند. خروج او می‌تواند روی برنامه‌های نقل و انتقالاتی پی‌اس‌جی تاثیرگذار باشد.

طبق نوشته آر ام سی اسپورت، شیاطین سرخ می‌خواهند یک مهاجم جدید تراز اول را برای فصل آینده به خدمت بگیرند و تطابق جالبی بین گزینه‌های مدنظر آنها با گزینه‌های پاریس برای جانشینی مسی وجود دارد.

از ویکتور اوسیمن، هری کین و کولو موآنی به عنوان جدی‌ترین گزینه‌های پاری‌سن‌ژرمن برای خط حمله در صورت جدایی لیونل مسی یاد می‌شود و جالب اینجاست که نام هر سه بازیکن نیز در لیست خرید اریک تن‌هاخ برای منچستریونایتد دیده می‌شود.

 

 

2k5nvp4d

 

bxlhm1gk

 

gmmodvqm

 

ویکتور اوسیمن بعد از یک فصل رویایی با ناپولی با پیشنهادات خوبی مواجه است اما هنوز مشخص نیست که او قهرمان سری آ را ترک کند یا خیر. در همین حال، یونایتد مذاکراتی را با هری کین برای فصل آینده داشته است و بعید به نظر می‌رسد این مهاجم در تاتنهام بماند اما منچستر انتخاب قطعی او نیست. کولو موآنی هم باتوجه به قیمت نسبتا مناسبش نسبت به ستاره‌های هم‌پستی خود گزینه مناسبی برای تیم‌هایی چون یونایتد و پاریس که به دنبال مهاجم هستند به شمار می‌رود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها