سورپرایز ویژه هواداران بارسلونا برای لیونل مسی! + عکس

در دقیقه 10 ال کلاسیکو بود که هواداران حاضر در ورزشگاه نوکمپ یک‌صدا نام لیونل مسی را فریاد زده و اینگونه نشان دادند علاقه‌مند به بازگشت این بازیکن به خانه هستند.

سورپرایز ویژه هواداران بارسلونا برای لیونل مسی! + عکس

به گزارش مستقل آنلاین؛ هواداران بارسلونا در دقیقه 10 یک‌صدا نام لیونل مسی، بهترین بازیکن تاریخ این باشگاه را فریاد زدند.سورپرایز ویژه هواداران بارسلونا برای لیونل مسی

"ورزش سه" نوشت: قرارداد لیونل مسی با باشگاه پاری سن ژرمن در پایان فصل به اتمام می‌رسد و به نظر می‌رسد این ستاره باتجربه تمایلی به تمدید قرارداد با این باشگاه فرانسوی ندارد. از بارسلونا و الهلال به عنوان جدی‌ترین مشتریان لیونل مسی برای فصل بعد نام برده شده و هواداران بلوگرانا رویای بازگشت بهترین گلزن تاریخ این باشگاه را در سر دارند. اگرچه اخباری در مورد احتمال حضور لیونل مسی در ورزشگاه نوکمپ و تماشای بازی بارسلونا و رئال مادرید منتشر شده بود، اما مطابق انتظار این اتفاق رخ نداد و البته نام این بازیکن به شکل دیگری زنده شد.

در دقیقه 10 ال کلاسیکو بود که هواداران حاضر در ورزشگاه نوکمپ یک‌صدا نام لیونل مسی را فریاد زده و اینگونه نشان دادند علاقه‌مند به بازگشت این بازیکن به خانه هستند. البته مشکلات مالی عدیده بارسلونا در سال‌های اخیر رقم خوردن این پروژه رویایی را دشوار ساخته، اما به هر حال بی‌تردید تابستان پرحاشیه‌ای در انتظار لیونل مسی و البته بارسا خواهد بود.

مدیران باشگاه پاری سن ژرمن هنوز از تلاش برای تمدید قرارداد با لیونل مسی دست نکشیده‌اند و الهلال نیز با پیشنهادی نجومی برای خرید این بازیکن وارد عمل شده است. اما بی‌تردید بارسلونا رویایی‌ترین مقصد برای لیونل مسی در واپسین سال‌های درخشش در میدان خواهد بود.

 

 

yraly3gk

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها