سپاهان بیانیه داد: با تاثیر مستقیم داور، صدر جدول از ما گرفته شد

کارشناسان داوری اما معتقدند پنالتی سپاهان در یک صحنه سوخته است و داور علاوه بر گرفتن یک موقعیت گلزنی از سپاهان، به اشتباه نورافکن را با کارت زرد جریمه کرده است.

سپاهان بیانیه داد: با تاثیر مستقیم داور، صدر جدول از ما گرفته شد

به گزارش مستقل آنلاین؛ باشگاه سپاهان به داوری بازی امروز معترض است.

در بازی سپاهان و ملوان یک پنالتی طلایی‌پوشان سوخت، یک کارت زرد اشتباه بازیکن سپاهان را دست به عصا کرد و یک موقعیت صد در صد گل از سپاهان گرفته شد.

روابط عمومی باشگاه سپاهان نوشت: بازی تیم‌های فوتبال سپاهان و ملوان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال در حالی با تساوی یک بر یک به پایان رسید که بازهم اشتباهات داوری به ضرر طلایی‌پوشان سبب شد، سپاهان صدر جدول را از دست بدهد.

در دقیقه ۵ این دیدار امید نورافکن بعد از پشت سر گذاشتن یک بازیکن ملوان، در محوطه جریمه توسط مدافع حریف سرنگون شد که داور اعتقادی به پنالتی برای سپاهان نداشت و یک کارت زرد هم به نورافکن نشان داد.

کارشناسان داوری اما معتقدند پنالتی سپاهان در این صحنه سوخته است و داور علاوه بر گرفتن یک موقعیت گلزنی از سپاهان، به اشتباه نورافکن را با کارت زرد جریمه کرده است.

همچنین در دقیقه ۳۷ توپ پشت محوطه جریمه ملوان به صورت واضح به دست مدافع این تیم برخورد کرد اما داور و کمک‌داور به راحتی از این صحنه گذشتند و موقعیت تک به تک و بسیار خوب گلزنی از سپاهان گرفته شد.

 

Screenshot_20230424_232911_Lightroom

 

این نهمین شکایت سپاهان از اشتباهات داوری‌ است که در طول این فصل به ضرر طلایی‌پوشان رخ داده است.

لازم به ذکر است به اعتقاد قاطبه کارشناسان داوری در دو دیدار گذشته سپاهان با تراکتور و مس رفسنجان نیز سه پنالتی این تیم با اشتباهات داوری سوخته‌است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها